شهریور امسال

کردستان، میزبان بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها می شود

مدیرکل صداوسیمای کردستان گفت: صدا و سیمای مرکز کردستان ، میزبان بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌هاست.
کد خبر: ۸۸۵۷۷۸۹
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ابوالقاسم امان اللهی در نشست معاونان صدا و سیمای مرکز کردستان با جمعی از مُدیران و مسئولان برگزاری بیستمین جشنوارهتولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌های رسانه ملی، اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز کردستان شهریور امسال، میزبان بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانهاست.


وی افزود: میزبانی جشنواره بیستم تولیدات رادیویی و تلویزیونی یکی از مهمترین رویدادهای سال‌های اخیر و فرصتی برای معرفی فرهنگ غنی کُردستان است.


مدیرکل صداوسیمای کردستان با بیان اینکه تاکنون جلسات هماهنگی و کمیته‌های متعددی در سنندج و تهران برای برگزاری مطلوب این جشنواره ملی برپا شده است، عنوان کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگی بودن استان کردستان، باید زمینه برگزاری هرچه بهتر این جشنوراه فراهم شود.


مسئولان اجرایی رسانه ملی و مدیران و معاونان صداوسیمای مرکز کردستان همچنین با استاندار کردستان دیدار و مسائل و راه‌های برگزاری هر چه بهتر جشنواره بیستم را بررسی کردند.


استاندار کردستان در این دیدار، برگزاری این جشنواره را گامی اساسی برای شناساندن این استان به مردم کشور و تأمین امنیت ملی در کُردستان بیان کرد.


عبدالمحمد زاهدی گفت: میزبانی این جشنواره مایه مباهات و خرسندی مردم و مسئولان در استان کُردستان است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار