معاون آموزش متوسطه اداره آموزش وپرورش استان زنجان :
جشنواره ها به مباحث عملی در مقایسه با مباحث نظری اهمیت دارد و اتصال بین بازار کار ایجاد می کند چرا که دانش آموز آموخته های خود را در عمل به کار می گیرد.
کد خبر: ۸۸۵۷۷۵۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون آموزش متوسطه اداره آموزش وپرورش استان زنجان در مراسم تقدیر از برترین های سومین جشنواره نوجوان خوارزمی در خدابنده سخنانی ضمن تبریک روز جوان و اعیاد شعبانیه گفت: وظیفه آموزش وپرورش خلق موقعیت برای بروز خلاقیت است و یکی از این موقعیت ها اجرای جشنواره نوجوان است که به همت مدیران، دبیران و حضور گسترده دانش آموزان برگزار می گردد.

محمود شهبازی افزود: در بحث هدایت تحصیلی که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است جشنواره ها به مباحث عملی در مقایسه با مباحث نظری اهمیت می دهد و اتصال بین بازار کار ایجاد می کند چرا که دانش آموز آموخته های خود را در عمل به کار می گیرد.

وی اهمیت دوره اول متوسطه را در نتیجه گیری از فعالیتها و برنامه ها بیان کرد و اظهارداشت: شرایط سنی این دوره به صورتی است که دانش آموزان، دانشگاه زده نیستند وبهترین آموزش ها انجام میشود وبازده لازم نیز مشاهده می گردد.

معاون آموزش متوسطه اداره آموزش وپرورش استان زنجان تصریح کرد: 39000 دانش آموز در دوره اول متوسطه استان زنجان تحصیل می کنند که 180000 نفر رشته در جشنواره نوجوان شرکت کردند که 80 درصد کل دانش آموزان را شامل میشود که لازم است از انعکاس خبری این فعالیتها توسط صدا وسیما و نشریات و خبر گزاری ها تقدیر نماییم.

علی اسدی مدیر آموزش وپرورش خدابنده نیز در سخنانی ضمن تقدیر از عوامل اجرایی جشنواره نوجوان خوارزمی در سطح اداری و مدارس از معاون آموزش متوسطه نیز در زمینه اختصاص کتب و برگزاری آزمونهای علمی در شهرستان خدابنده که بیشترین سهیمه را به این منطقه اختصاص دادند قدردانی کرد.

معصوم اکرادلو معاون آموزشی آموزش وپرورش خدابنده نیز گزارشی از روند اجرای جشنواره در مدارس را تشریح و افزود: امروز از 65 نفر دانش آموز و 30 نفر داور که در روند برگزاری این جشنواره فعال بودند تقدیر می شود.

ارسال نظرات