خبرهای داغ:
مسئول حوزه علیمه خواهران استان قزوین اظهار کرد: بحث اقتصاد با توجه به تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان مسئله مهم و روز کشور است.
کد خبر: ۸۸۵۷۶۹۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱

حجت الاسلام رضا کاظم لو مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در ارتباط با شعار سال مقام معظم رهبری و تکید بر بحث اقتصاد گفت: انسان مرکب است به این معنا که از روح و جسم تشیک شده و زمانی که جسم انسان سالم باشد طبیعتا روح نیز سالم است و فعالیت خود را به طور عادی انجام خواهد داد.

وی افزود: انسان برای امرا معاش و زندگی کردن نیازمند مایحتاج اولیه است،و هدف از محورهای شناختی تامین خواسته ها و نیازهای زیستی و روانی می‌باشد.

این مسئول اذعان کرد: نیازهای مادی یکی از احتیاجات انسان است و در اولویت نخست باید نیاز مادی را احساس می‌کند و فقدان آن باعث اختلال در سلامت مادی و ظاهری انسان می‌شود.
کاظم لو اظهار کرد: مقام معظم رهبری با توجه به نیازها و احتیاجات مردم جامعه در سال‌های اخیر بر مبحث اقتصاد مقاومتی و کار واشتغال تاکید داشته و دارند.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قزوین عنوان کرد: بحث اقتصاد با توجه به تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان مسئله مهم و روز کشور است که مسئولین و دولت مردان باید برای این مشکل راهکارها و تدابیر ویژه‌ای براساس منویات معظم له داشته باشند.

وی ادامه داد: نخبگان و فعالان عرصه اقتصادی با تشکیل اتاق فکر و ارائه راهکارهای مفید از پتانسیل  موجود کشور و منابع طبیعی اشتغال زایی کنند تا چرخه کار و اقتصاد به راه افتد تا بسیاری از مشکلات اقتصادی با تکیه بر منافع و منابع داخلی برطرف شود.

این مسئول ابراز کرد: دولت مردان باید از تولیدات و کالاهای داخلی حمایت کنند و مانع ئاردات کاهای خارجی و قاچاق به کشور باشند تا این امر مهم با یاری یکدیگر محقق شود.

کاظم لو با اشاره به روایت از پیامبر اکرم(ص)گفت: پیامبر(ص) به هر جوانی که می‌رسیدند سوال می‌فرمودند: که این جوان ازدواج کرده و اینکه مشغول به کاری هست یا نه و اگر مشکلی در پیش رویی جوان بود مشکلات را برطرف می نمود تاجوان بتواند شغلی برای خود داشته باشد.

مدیریت حوزه علمییه خواهران استان قزوین متذکر شد: جوانان امروز به دلیل نداشتن امکانات و اشتغال تمایلی به ازدواج و تشکیل خانواده ندارند که باید برای این معضل و مشکل بزرگ راهبرد رهبری که همان تحقق اتقصاد مقاومتی است را در اوئلویت اولیه قرار داد.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: اقتصاد متکی به درون یا به تعبیر رهبری مقاومتی کارساز ترین راه حل برای پیش برد صنعت و اشتغال در کشور با توجه به منابع موجود است.
1003/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها