پرسنل ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلیل آباد با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند

کارکنان، نیروهای وظیفه و تعدادی از بسیجیان و مربیان عقیدتی سیاسی با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۸۸۵۷۶۳۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام ناهیدی در ابتدای سخنان خود ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و به خصوص تولد امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: همه ما باید پاسدار حفظ ارزش‌ها بوده و با الگوگیری از حضرت امام حسین(ع)، با تقوا و بصیرت در زمان‌های لازم از خود عکس‌العمل نشان دهیم.

وی با اشاره به فلسفه تشکیل سپاه پاسداران بنا به دستور بنیانگذار کببر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: صیانت از دین مبین اسلام و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی از مهمترین رسالت های سپاه پاسداران است.

حجت الاسلام ناهیدی افزود: سپاه نهادی مردمی و برخاسته از بطن مردم است که اعضای آن را مجموعه‌ای از جوانان با ایمان و مخلص با بهره‌گیری از دو عنصر ایمان و سلحشوری تشکیل می دهند.

امام جمعه شهرستان خلیل آباد در ادامه با اشاره به الگو شدن مربیان در بین آحاد مردم ابراز داشت: مربیان عقیدتی بایستی با بصیرت افزایی و تقویت معنویت در بین مجموعه سپاه نیروهای این نهاد عظیم را از آفت ها و آسیب هایی چون عافیت طلبی، دنیا زدگی، تجمل گرایی و.... برحذر دارند.

حجت الاسلام ناهیدی خاطر نشان کرد: تنها با تاسی از آموزه های ناب اسلام و منویات مقام معظم رهبری می توان الگو و اسوه برای دیگران شد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها