جلسه توجیهی برنامه‌های نمایندگی ولی فقیه حوزه‌های مقاومت بسیج تربت حیدریه صبح امروز با حضور مدیران عقیدتی و نظارت حوزه‌ها و کانون‌های مقاومت بسیج در نمازخانه شهید حاج عبدالحسین برونسی ستاد ناحیه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۷۶۲۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این همایش مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه، ضمن اشاره به نامگذاری سال 96 به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال ابراز داشت: روحیه انقلابی همراه با اقدام و عمل باعث پیشرفت ما در همه عرصه ها و عمل به تدابیر مقام عظمای ولایت می شود و ما با باید این روحیه را در برنامه‌های اجرایی همیشه حفظ کنیم.
 
وی گفت: مدیران عقیدتی و نظارت حوزه ها باید در رده خود شبکه سازی کنند و با شناسایی رابط نظارت در پایگاه ها، وقایع و جریانات را به موقع به حوزه و ناحیه منعکس نمایند.
 
ابراهیمی اذعان کرد: امیدوراریم پایگاه‌هایی که فعالند و همگام هستند در این راه آن روحیه انقلابی و روحیه پاک کردن متخلف از بسیج و تطهیر کردن افراد رذل را با تمام توان و اقدام انقلابی به انجام برسانند.
 
در ادامه جلسه هر یک از مدیران قسمت های نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کمیسیون‌های تخصصی توجیهی برنامه های سال 95 رده هایشان را برگزار و به توجیه برنامه ها پرداختند. در انتها مراسم با اهداء هدیه به مدیران عقیدتی و نظارت حوزه ها و کانون ها و تحویل برنامه ها پایان یافت
ارسال نظرات
پر بیننده ها