خبرهای داغ:
سید حسن معین الدینی
کارشناس عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج)؛
حجت السلام محمدی راه برون رفت از تهدیدها را حضور حداکثری مردم در انتخابات دانست و افزود: برای تثبیت انقلاب اسلامی، اصل حضور در انتخابات دشمن شکن است.
کد خبر: ۸۸۵۷۶۲۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از چادگان، همایش یاد مطهر، به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی، صبح امروز با حضور روحانیت، بسیجیان و مربیان عقیدتی و سیاسی در ناحیه مقاومت بسیج چادگان برگزار شد.

یکی از کارشناسان عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج) در این همایش گفت: دشمن چشم طمع به بسیج دارد و درصدد نفوذ در بسیج است.

حجت السلام محمدرضا محمدی تصریح کرد: دشمن برای این که بتواند بسیج را، از راهی که به سوی آرمان های انقلاب اسلامی می رود منحرف کند، با ترویج تفکرات التقاطی و ایجاد شبهات در ذهن بسیجیان کار می کند.

وی به زندگی شهید آیت الله مرتضی مطری اشاره کرد و بیان کرد: مطهری عالمی است، انقلابی و با بصیرت که نفوذ ناپذیر بود و سراعتقاداتش محکم ایستاد و با تیزبینی راه را گم نکرد و به همین خاطر برای انسان ها الگو و اسوه است.

حجت السلام محمدی راه برون رفت از تهدیدات را حضور حداکثری مردم در انتخابات دانست و افزود: برای تثبیت انقلاب اسلامی، اصل حضور در انتخابات دشمن شکن است.

وی به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: باید انتخابات منطبق بر مبانی انقلاب اسلامی باشد تا دشمن نا امید شود و راهی که پیش رو داریم نیاز به تبیین و روشنگری دارد.

حجت السلام محمدی ادامه داد: با حضور حداکثری و انتخاب درست در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، باعث نا امیدی دشمن شویم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نامزدهای ریاست جمهوری اشاره کرد و اظهار کرد: نامزدها قول دهند که برای پیشرفت کشور، توسعه‌ی اقتصادی و باز کردن گره‌ها نگاهشان به ملت است نه بیرون مرزها، این خیلی مهم است و متأسفانه خیلی از تبلیغات مشخص است که از خط قرمزها عبور می کنند و نگاهشان به داخل نیست.

کارشناس عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج) با اشاره  به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص این که سایه جنگ را مردم برداشتند نه مذاکرات، گفت: برخی می‌گویند برداشته شدن سایه جنگ به دلیل مذاکرات برجام است، خیر این به دلیل حضور و ایستادگی مردم و مجاهدت های مدافعان حرم، در بیرون از مرزها که اجازه ندادند تروریسم ها به داخل مرزهای ما نفوذ کنند و امنیت شهرهای ما را به خطر بیاندازند.

انتهای پیام/چ

ارسال نظرات
پر بیننده ها