خبرهای داغ:
سرهنگ اشرفی از دستگيري دو سارق سابقه دار و كشف 31 فقره سرقت مغازه به ارزش دو ميليارد ريال خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۷۶۰۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سيدمجتبي اشرفي در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگيري دو سارق سابقه دار و كشف 31 فقره سرقت مغازه به ارزش دو ميليارد ريال در شاهرود اظهار کرد: دستبرد به چند مغازه در سطح شهرستان ماموران انتظامي و پليس آگاهي شاهرود را بر آن داشت تا با دستگيري سارقان، احساس امنيت را به شهروندان و بازاريان بازگردانند.

وي افزود: ماموران پليس با كنترل نامحسوس مجرمان سابقه دار، بررسي دقيق صحنه هاي سرقت، تحقيق و جمع آوري اسناد و مدارك به دو سارق معتاد و سابقه دار مظنون شدند.

اشرفي از دستگيري يكي از متهمان در عمليات ضربتي پليس خبر داد و گفت: وي در تحقيقات تخصصي به 13 فقره سرقت از مغازه هاي مختلف در سطح شهرستان اعتراف كرد.

اين مسئول انتظامي بیان کرد: با همكاري متهم دستگير شده، همدست وي نيز در عمليات نيابتي در يكي از استان هاي شمالی كشور دستگير و به پليس آگاهي شاهرود منتقل شد.

فرمانده انتظامي شهرستان شاهرود تصريح كرد: در ادامه تحقيقات از اين دو متهم، در مجموع 31 فقره سرقت به ارزشي بالغ بر 200 ميليون تومان كشف شد.

وي ادامه داد: سارقان دستگير شده از اعضاي يك باند چهار نفره سرقت بودند كه سال گذشته با تلاش پليس منهدم و دو عضو آن دستگير و زنداني شدند.

اشرفي با بيان اينكه اعضاي اين باند با برنامه ريزي دقيق از مغازه هاي ساير شهرستان ها و استان ها نيز سرقت داشته اند، بر ادامه تحقيقات با هماهنگي قاضي پرونده تاكيد كرد.

فرمانده انتظامي شهرستان شاهرود، انگيزه سارقان را تامين هزينه اعتياد آنها عنوان و به عموم شهروندان به ويژه كسبه و بازاريان توصيه كرد: با تقويت ضريب امنيتي اماكن خصوصي خود و نصب تجهيزات ضد سرقت از دستبرد آسان به آنها جلوگيري كنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها