خبرهای داغ:
مسئول بسیج‌سازندگی استان کرمانشاه خبر داد:

افتتاح چند طرح‌ محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در استان کرمانشاه

مسئول بسیج‌سازندگی استان کرمانشاه از افتتاح چندین طرح محرومیت‌زدایی و برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۷۵۳۹
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

منصور فتاحی در گفتگو با خبر نگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در استان کرمانشاه، از افتتاح چندین طرح محرومیت‌زدایی در این هفته خبر داد.

 

وی افزود: افتتاح پروژه خانه عالم در شهرستان سرپلذهاب، افتتاح غسالخانه در شهرستان هرسین، افتتاح مسجد در شهرستان صحنه و افتتاح یک باب خانه عالم و یک باب مسجد در شهرستان کرمانشاه از جمله این طرح‌ها است.

 

مسئول بسیج‌سازندگی استان کرمانشاه، اشاره‌ای به دیگر اقدامات بسیج سازندگی درهفته بسیج داشت و گفت:  فضاسازی تبلیغاتی و نصب بنر در سراسر استان از دیگر اقدامات انجام شده در راستای اطلاع رسانی خدمات بسیج سازندگی طی این هفته است.

 

وی تجمع بزرگ جهادگران در سراسر استان و حضور در نماز جمعه، با سخنرانی پیش از خطبه‌های فرماندهان نواحی مقاومت و همچنین برپایی نمایشگاه عرضه محصولات  اقتصاد مقاومتی در محل مسجد جامعه طی ۱۵ اردیبهشت را از دیگر اقدامات این نهاد برشمرد.

 

فتاحی از بازدید و سرکشی از چندین طرح اقتصاد مقاومتی توسط مسئولین سپاه  استان و شهرستان ها در سراسر استان طی این هفته خبر داد.

 

وی اشاره ای نیز به خدمات این نهاد در سال ۹۵ داشت و گفت: طی سال گذشته با افتتاح طرح هایی در بحث اقتصاد مقاومتی توانستیم اشتغالزایی برای ۱ هزار و ۳۷۲ نفر ایجاد کنیم و در این رابطه ۱۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

 

مسئول بسیج‌سازندگی استان کرمانشاه افزود:  در بحث آموزش افراد موفق شدیم ۴۱۳ نفر را در بخش های مختلف آموزش دهیم.

 

وی خاطر کرد: نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی، همزمان با مرکز استان در کلیه شهرستان ها برپا می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار