خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی در همایش یاد مطهر و در جمع بسیجیان و کارکنان سپاه سراب، گفت: با مدیریت جهادی و انقلابی می توان مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کرد.
کد خبر: ۸۸۵۷۵۳۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر با اشاره به انتخابات پیش رو، افزود: اگر مدیران کارآمد و انقلابی و جهادی انتخاب شوند موجب رونق در کار و اشتغال و معیشت مردم شده ولی اگر مدیران نالایق انتخاب شود موجب فرصت سوزی می شود .

وی خاطرنشان کرد: با اتنخاب فردی صالح، مومن و متدین و انقلابی و با تشکیل کابینه انقلابی و جهادی فرد منتخب می توان مشکلات این انقلاب و نظام را حل و فصل کرد.

حجت الاسلام کاملی فر اضافه کرد: مدیر انقلاب مدیری است که ساده زیست و محرومان جامعه را درک کند و به ظرفیت های درونی جامعه توجه ویژه ای داشته باشد و از منابع درونی به خوبی استفاده کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا یادآور شد: روز 29 اردیبهشت روز سرنوشت سازی است که با حضور حداکثری در پای صندوق های رای دشمنان نظام و انقلاب را مایوس و اساس و پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی را محکم و استوار خواهیم کرد.

در پایان این همایش از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه سراب تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها