نماینده مردم ارومیه در مجلس در گفتگو با «بسیج»:

مدیریت غلط در طرح تحول سلامت افزایش تخلفات را رقم زد

قاضی پور گفت: واردات داروهای بی کیفیت به کشور و توزیع ناعادلانه، حذف پزشک خانواده و افزایش چند صد برابری دستمزد برخی از متخصصین موجب اختلافات طبقاتی به خاطر اجرای نادرست طرح تحول سلامت است.
کد خبر: ۸۸۵۷۴۹۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹

مدیریت غلط در طرح تحول سلامت افزایش تخلفات را رقم زدنادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با چالش ها و نواقص طرح تحول سلامت اظهار داشت: وزیر بهداشت و درمان باید این طرح را مدیریت می کرد تا امروز دچار مشکلات و چالش هایی در حوزه درمان و سلامت نشویم.

وی افزود: متاسفانه تخلفات عدیده ای در اجرای طرح تحول سلامت ایجاد شده است؛ واردات و خریدهای بی رویه، ترخیص کالا توسط هیئت امنای ارزی وزرات بهداشت و درمان، اجبار کردن خرید کالای خارجی، واردات داروهای بی کیفیت به کشور و توزیع ناعادلانه، حذف پزشک خانواده و افزایش چند صد برابری دستمزد برخی از متخصصین که موجب اختلافات طبقاتی شد از معایب و نواقص و به خاطر اجرای نادرست طرح تحول سلامت است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: البته طرح تحول سلامت مزایایی هم داشت و ما قبول داریم اما غلط اجرا شد و می توان گفت که معایبش از مزایای آن بیشتر است.


ارسال نظرات