مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان زنجان:
رسیدگی به امور نیازمندان و ایتام ادامه راه شهدا در حوزه ایثارگری و از خودگذشتگی است .
کد خبر: ۸۸۵۷۴۲۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان زنجان در این مراسم با بیان اینکه کمیته امداد وبنیاد شهید ریشه در انقلاب دارند و از نهادهای اثر گذار در نظام هستند گفت : اهداف هردو نهاد و فعالیتهای آنها در حوزه های کارکردی خود همسو با اهداف نظام است .

علی کاظمی با اشاره به اینکه ایثارگری از شاخصه های مهم شهدای گرانقدر است، افزود: امروز معنای ایثارگری در کنار ترویج فرهنگ شهادت انجام کارهای خیر و کمک به ترویج سنت های حسنه اسلامی در حوزه رسیدگی به امور فقرا و ایتام است .

وی اظهار داشت : رسیدگی به امور نیازمندان و ایتام ادامه راه شهدا در حوزه ایثارگری و از خودگذشتگی است .

مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان زنجان خانواده های شهدا را آموزگاران فرهنگ ایثارگری عنوان کرد و ادامه داد: خانواده های شهدا پرورش دهنده این شهدا در حوزه ایثار و شهادت بودند و امروز در مبارزه با تهاجم فرهنگی پیش قدم هستند .

وی ادامه داد : شهدا در همه کارهای اثربخش در حوزه فرهنگ سازی حضور معنوی دارند و امروز خانواده های آنها با این نگاه برای انجام کارهای خیر در حوزه فقر زدایی جریان ساز هستند .

کاظمی با اشاره به اجرای طرح «هرخانواده شهید حامی یک یتیم » با همکاری کمیته امداد و بنیاد شهید و امورایثارگران استان، اضافه کرد: افتخار همه کارکنان بنیاد شهید این است که مددکار هستند و دراین بخش در حوزه رسیدگی به ایتام سفیر و ترویج دهنده این کار خیر شده اند.

وی افزود : با این کار گفتمان جدیدی در حوزه ایثارگری شکل گرفته ودر حوزه تامین معاش برای اقشار ضعیف جامعه اثربخش خواهدبود .

ارسال نظرات