رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

از ازل جبهه ظلم برای ایجاد ضربه به اسلام بی قراری می کرد

غیب‌پرور با اشاره به اینکه جبهه ظلم از روز ازل تلاش کردند که ضربه ای سنگین به پیکر اسلام وارد کنند،گفت: بی‌مهری نسبت به نیروهای اسلام در طول تاریخ اسلام ادامه داشته است.
کد خبر: ۸۸۵۷۴۱۶
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، غلامحسین غیب‌پرور امشب در  مراسم نخستین سالگرد شهدای مدافع حرم(شهدای خان‌طومان سوریه) در مصلی امام خمینی(ره) مرکز مازندران اظهار کرد: با طلوع اسلام عالم بشریت جان دوباره گرفت و پیامبر، اسلام را به همه نسل‌ها هدیه داده است.

وی با بیان اینکه از همان روزهای اول بعثت به پیامبر تاختند و یک آب خوش از گلوی پیامبر پایین نرفت، افزود: دشمنان اسلام در زمان حیات ایشان در حال ستیز با اسلام بودند و در دوران امام علی(ع) هم کینه‌توزی بر علیه اسلام ادامه داشتند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: تلاش در ایجاد نفاق در جبهه اسلام دائمی و مستمر بود، علی(ع) که عدالت مجسم است در محراب شهید شد و به حدی جو بر مردم سنگین بود که حتی گفتند که علی (ع) را فرد بی‎نماز تلقی کردند و کینه و رفتار نامناسب با ائمه اطهار و دیگر رهبران الهی ادامه دادند.

غیب‌پرور با اشاره به اینکه جبهه ظلم از روز ازل تلاش کردند که ضربه ای سنگین به پیکر اسلام وارد کنند،گفت: بی‌مهری نسبت به نیروهای اسلام در طول تاریخ اسلام ادامه داشته  است.

رئیس بسیج مستضعفین با اعلام اینکه مردم ایران اسلامی امام راحل را تنها نگذاشتند، ادامه داد: اسلام بعد از قرن‌ها به واسطه انقلاب اسلامی درخشید، اما آیا دشمن و کینه‌توزی دشمن کاهش یافته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها