خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 شهر تهران از ویژه برنامه های فرهنگی مدیریت شهری و آذین بندی خیابان های منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به مناسبت جشن نیمه شعبان خبرداد.
کد خبر: ۸۸۵۷۴۰۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸

 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 شهر تهران، سید احمد صفوی با بیان اینکه آماده سازی بستر مشارکت شهروندان در ویژه برنامه های فرهنگی و مناسبتی از اولویت های مدیریت شهری منطقه 20 است، گفت: علاوه بر همکاری با شهروندان در برپایی برنامه های ارزشی و مناسبتی، فضاسازی محیطی و آذین بندی معابر پرتردد منطقه 20 برای استقبال از جشن نیمه شعبان از سوی مدیریت شهری انجام می شود تا علاوه بر ایجاد شور و نشاط در شهروندان، این جشن مهم پرشکوه تر از قبل برگزار شود.

صفوی با اشاره به اینکه در این ایام میزبان خیل عظیمی از زائران و مسافران دیگر شهرها نیز هستیم، افزود: آذین بندی معابر منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) همچون خیابان فدائیان اسلام در ضلع شمال، خیابان مدرس در ضلع غرب حرم و مسیر های منتهی به پیاده راه ضلع شرق و جنوب حرم به صورت ویژه آذین بندی و چراغانی می شوند تا زائران بیش از پیش از این فضای معنوی استفاده کنند.

وی به آذین بندی میادین، معابر اصلی و مسیرهای بزرگراهی نیز اشاره کرد و گفت: مساجد الهادی، افضلیه، امام علی(ع)،  صاحب الزمان(عج)، مرتضی علی(ع) و حسینیه سیدالشهدا (ع) از جمله اماکن مذهبی هستند که به مناسبت برپایی جشن های شعبانیه از سوی مدیریت شهری منطقه 20 نورپردازی شده اند.

صفوی در جمع معاونین و مدیران ارشد شهرداری این منطقه به فراهم سازی ایمنی لازم برای فعالیت های ارزشی و مناسبتی که به صورت مردمی برگزار می شود تاکید کرد و یادآور شد: برپایی برنامه های فرهنگی در سراهای محله، مساجد، مدارس، مراکز فرهنگی با مشارکت شهروندان و فعالان فرهنگی محلات از دیگر اقداماتی است که در این ایام انجام می شود.

شهردار منطقه 20 به اهمیت تداوم موضوعات نگهداشتی شهر در حوزه های مختلف اجرایی اشاره کرد و توجه بیش از پیش به آراستگی و حفظ زیبایی بصری شهر در این ایام را خواستار شد.

 

ارسال نظرات