همکاری های فرهنگی هنری در شهرستان ری توسعه می یابد

خبرگزاری بسیج: نشست مشترک رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن های هنری شهرستان ری با شهردار منطقه 20 تهران برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۷۴۰۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، «سید محمد موسوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در این دیدار اظهار داشت: تعامل با نهاد ها و سازمان های فرهنگی و هنری در بازدهی و اثر گذاری فعالیت ها نقش موثر و سازنده ای دارد.

وی افزود: همکاری مطلوب و ثمر بخش نهاد های فرهنگی موجب شد که سال گذشته، شهرستان ری به عنوان نامزد پایتخت کتاب ایران معرفی شود و به عنوان شهر نمونه کتابخوانی در کشور مورد تجلیل قرار گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری از همکاری خوب و سازنده شهرداری منطقه 20 در حوزه فرهنگ و هنر قدردانی کرد و خواستار توسعه فعالیت های مشترک در سال جاری شد.

 «سید احمد صفوی» شهردار منطقه 20 تهران در این نشست، بر همکاری های فرهنگی و هنری مشترک تاکید کرد و گفت: هدف اصلی، گسترش فرهنگ و هنر در جامعه است و تقسیم بندی های سازمانی در خدمت به مردم اهمیت چندانی ندارد.

وی افزود: شهرداری منطقه 20 در اجرای سیاست های ابلاغی، فضاها و فرصت های فرهنگی و ورزشی متعددی در شهر فراهم کرده که بخش عمده آن به فعالیت های فرهنگی و هنری اختصاص دارد.

«سید احمد صفوی» با اشاره به اینکه شهرستان ری ظرفیت بالایی در حوزه اصحاب فرهنگ و هنر  دارد، خاطر نشان کرد: فضاهای متعدد فرهنگی از جمله فرهنگسرا، کتابخانه، مجتمع فرهنگی، نگارخانه و خانه فرهنگ در این منطقه وجود دارد که با ایجاد مجموعه بزرگ فرهنگی، هنری و ورزشی «طغرل» شامل سینما، سالن تئاتر،  سالن همایش و... میزان قابل توجهی به فضاهای فرهنگی شهرستان ری افزوده می شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار