مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری:

جشنواره کتابخوانی رضوی در استان برگزار می‌شود

جشنواره کتابخوانی رضوی مهمترین قرارگاه فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان در 6 ماهه نخست سال جاری است.
کد خبر: ۸۸۵۷۳۹۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در نخستین جلسه شورای اداری اداره کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری که با حضور روسای ادارات کتابخانه های عمومی شهرستانهای استان و کارشناسان ستادی در محل اداره کل کتابخانه های عمومی استان برگزار شد، فرهاد خلیل مقدم، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ضمن تشریح جشنواره کتابخوانی رضوی در بیان اهمیت برگزاری شایسته این جشنواره بیان داشت: این جشنواره از مهمترین اقدامات فرهنگی کتابخانه ها در سال جاریست و همه جامعه کتابدار استان باید آن را به عنوان قرارگاه فرهنگی استان در نظر بگیرند.

دبیر هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان بر لزوم جلب مشارکت خیرین در برگزاری این جشنواره تأکید کرد و خواستار اهتمام بیشتر کلیه پرسنل کتابخانه های عمومی استان جهت تحقق این مهم شد.

خلیل مقدم بر تلاش همکاران جهت جلب حضور حداکثری کلیه اقشار جامعه در این مسابقه  اشاره و خواستار پیگیری روسای ادارات جهت تعامل گسترده با ادارات، سازمانها و ارگانها جهت برگزاری هرچه با شکوه تر این جشنواره شد.

گفتنی است در پایان این جلسه به سوالات و ابهامات روسای شهرستان در خصوص برگزاری این جشنواره  توسط کارشناسان ستادی پاسخ داده شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار