خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام روحانی درجمع مردم همدان:

29 اردیبهشت بد اخلاق‌ها را مأیوس کنید/ منطق شما ممنوع کردن و هوچی‌بازی است!

کاندیدای دوزادهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه 29 اردیبهشت روز انتخاب بین حرف و شعار و عمل است، گفت: در این روز بد اخلاق ها را مایوس کنید تا آزادی بیشتر ملت ایران را رقم بزنیم.
کد خبر: ۸۸۵۷۲۸۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسن روحانی امروزدر دیدار مردمی با استان همدان با بیان اینکه آمده ایم، تا بداخلاقی‌ها را پایان دهیم، اظهار داشت: آمده ایم تا به خشونت طلبان و افراطیون بگوییم دوره شما تمام شده است.

وی با مخاطب قرار دادن دولت‌های قبلی افزود: در هشت سال که در این کشور بودید مردم دیدند با آنها چه کردید؟

کاندیدای دوزادهمین دوره ریاست جمهوری ضمن بد اخلاق خطاب دادن افرادی که در اعترض از عملکرد دولت ایشان بروشور به دست گرفته بودند، گفت : من از شما غیورمردان و زنان سوال می کنم آیا شما 20 نفر جرأت می کنید در استقبال رقیب جمع شوید؟ فقط در ستاد روحانی است که بداخلاق ها جرأت حضور دارند چون ما به دنبال آزادی هستیم و در سالن خود بد اخلاق ها را هم راه می‌دهیم.

وی با عنوان اینکه اینجا روزی است که باید برای روزهای آینده تصمیم بگیریم، تصریح کرد: منطق شما ممنوع کردن و هوچی بازی است و چیز دیگری ندارید.

کاندیدای دوزادهمین دوره ریاست جمهوری با ابراز اینکه جوانان ما راه آزادی را انتخاب کرده اند، تاکید کرد: شما در طول چهار سال در همه جلسات آمدید تا همه شبکه های اجتماعی را ببندید ولی بدانید شما در مسیر پیشرفت و آزادی جوانان ما نخواهید بود.

وی با عنوان اینکه با وجود خواست دلواپسان که از افتتاح بدشان می آید راه اهن همدان افتتاح شد، اضافه کرد : دولت یازدهم 1.5 برابر 10 سال قبل برای راه آهن همدان تلاش کرد و در ماه های بعد راه آهن کرمانشاه، ارومیه، رشت و تبریز افتتاح خواهد شد.

روحانی با بیان اینکه این دولت اتصال ایران به جهانیان است، گفت: امروز می بینید در عرض چند ماه، 5 استان کشور به راه آهن سراسری متصل خواهد شد.

وی از افتتاح سازمان ملی جوانان در آینده ای نزدیک خبر داد و بیان داشت: این دولت مصمم است تا مسیر علی صدر به همدان را به زودی آغاز کند.

کاندیدای دوزادهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه می خواهم از شما سوال کنم این روزها چه شده است ؟ برای عده ای کاسبان تحریم چرا این همه غصه ایجاد شده است؟ گفت: هر مقدار نگران و ناراحت باشید، بدانید این مردم 12 روز دیگر پاسخ شما را خواهند داد.

وی با بیان اینکه ملت ما نشان دادند راه حصر ایران و انزوای ایران را نمی پذیرند، تصریح کرد: ملت ایران یک بار آمدند و اعلام کردند که مسیر آزادی است و آن سال 92 بود.

روحانی در همین خصوص اضافه کرد: در اردیبهشت ماه 96 نیز یک بار دیگر مردم ما اعلام خواهند کرد آنهایی که در طول 38 سال فقط اعدام و زندان بلد بودند را نمی خواهند.

وی با عنوان اینکه برخی افراد این روزها پول بیت‌المال و پولی که برای امنیت مردم به آنها داده شده خرج سفر خود به روستاها و شهرستان برای ناامید کردن مردم می کنند، گفت: از این افراد سوال می‌کنم به چه دلیل این همه ترس و فریب شما را فرا گرفته؟ این ملت آزاد اگر پیروز شود به نفع شما هم خواهد بود و در سفره شما به جای اینکه نانی باشد که گندمش از خارج است، نانی گذاشته می شود که گندمش حاصل دسترنج کشاورزان ایرانی است.

کاندیدای دوزادهمین دوره ریاست جمهوری با مخاطب قرار دادن همین افراد با بیان اینکه آنها 750 میلیارد دلار پول نفت نزدشان بود، گفت: پاسخ دهید این بودجه را در کجا مصرف کردید؟

وی اضافه کرد: من از شما جوانان سوال می کنم چه شده که دو سه هفته سخنگوی یک نهاد دولتی وقتی پشت تریبون قرار گرفت فقط سیاه نمایی دولت را کرد؟

روحانی تصریح کرد : اجازه نخواهیم داد خانه‌ای که باید برای عدالت و آزادی باشد به خانه ای دیگر تبدیل شود.

وی باعنوان اینکه ملت ایران باید 12 روز دیگر راه خود را به جهانیان اعلام کنند، گفت : ملت ایران یک بار دیگر اعلام خواهند کرد که انحصارگران را نمی خواهیم، آنهایی که فقط پشت میز نشستند و حکم صادر کردند را نمی خواهیم .

وی با اشاره به اینکه راه ما راه همزیستی مسالمت‌آمیز با همه اقوام در این کشور است، ادامه داد : ما نمی گذاریم بین این مردم با تعیین درصد تفرقه ایجاد کنید، ما ملت 100 درصدی هستیم و با همه افراد و اقوام با حقوق شهروندی راه خود را ادامه می دهیم.

روحانی با بیان اینکه 29 اردیبهشت روز حماسه و روز حضور ما است، اظهار کرد: در این روز تنها برای رأی دادن نروید بلکه هر نفر 11 نفر را با خود همراه کند و 12 نفری دولت دوازدهم را انتخاب کنید.

وی با مخاطب قرار دادن جوان‌ها با بیان اینکه اگر شما با 11 نفر دیگر پای صندوق نروید در پیاده روها دیوار می کشند، بیان داشت: شما این ها را نمی شناسید من می شناسم، بدانید که می خواهند دومرتبه ناامنی را به کشور برگردانند و در منطقه اختلاس و تنش ایجاد کنند بنابرانی ما برای ایجاد امنیت، آرامش، آزادی، پیشرفت کشور و اشتغال پای صندوق خواهیم رفت.

کاندیدای دوزادهمین دوره ریاست جمهوری در همین خصوص اضافه کرد: این ها در جلسه ای جدایی جنسیت زنانه، مردانه را اعلام کردند و تصمیم گرفتند در تهران در پیاده‌راه دیوار بکشند و راه مردانه و زنانه ایجاد کنند همان طوری که در محل کار این جدایی را ایجاد کردند ولی ما به دنبال آزادی هستیم.

وی از ایجاد شغل در برنامه ششم توسعه به میزان 955 هزار شغل برای جوانان خبر داد و اظهار داشت : ما برای اشتغال جوانان قدم بر می‌داریم درعمل و نه با حرف، و کسی می تواند برای جوانان اشتغال اقدامی انجام دهد که در سال 95 در کشور 660 هزار شغل ایجاد کرده است.

روحانی با بیان اینکه طرح کارورزی جوانان و اشتغال در بهمن ماه 95 توسط دولت تبدیل به لایحه و به مجلس ارائه شد، گفت: حال عده ای آمده اند آن طرح را به صورت ناقص به مردم وعده می‌دهند.

وی با طرح این سوال که آیا می خواهید مظلومیت‌ها ادامه یابد، چهره مرحوم هاشمی همچنان مخدوش بماند و جامعه از بیانات خاتمی استفاده نکند، افزود: ما در 29 اردیبهشت پای صندوق می رویم تا بزرگانمان را به جامعه برگردانیم.

کاندیدای دوزادهمین دوره ریاست جمهوری در همین خصوص اضافه کرد: چرا شخصیت و بزرگان جامعه ما و آنهایی که به کشور خدمت کردند، گفتگوی بین ملت ها را به ارمغان آوردند و چهره واقعی ایران را به جهانیان نشان دادند آنها را خانه نشین می کنید؟ با چه قانونی؟ با چه مقرراتی؟!

وی با عنوان اینکه ما نمی خواهیم ماجرایی همچون 16 آذر که در دانشگاه جلسه گذاشتند و سخنرانی آن ممنوع شد تکرار شود، افزود : ما دانشگاه آزاد می خواهیم و 29 اردیبهشت پای صندوق می رویم تا دو مرتبه شرایط امنیتی به دانشگاه بر نگردد.

روحانی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ما نمی خواهیم بار دیگر در کشور بازار صادرات در اختیار دیگران قرار گیرد، عنوان کرد : نفت صادرات شما را چه کسانی گرفتند؟ یک میلیون و 200 هزار بشکه نفت صادراتی که برای شما بود در بازار دنیا چه کسانی آنها را غصب کردند؟ آیا در اختیار قرار دادن بازار صادراتی ملت ایران به دیگران افتخار دارد؟ شما به ملت های همسایه خیلی کمک کردید و آنها دو مرتبه می خواهند شما برگردید.

وی با بیان اینکه این دولت در بحث تولید گازوئیل و بنزین به خودکفایی رسیده است، تصریح کرد : شما گازوئیل و بنزین را از خارج وارد می کردید ولی در این دولت امروز صادر کننده گازوئیل هستیم و به زودی بنزین را صادر خواهیم کرد، ما در 29 اردیبهشت خواهیم گفت کشور باید صارد کننده بنزین و گازوئیل باشد و منافع ملت ایران قدرت واقعی ملت است.

کاندیدای دوزادهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه شما از یک تکه تاریخی رفتید سخن بگویید و همان باعث شدید سه بار در سازمان ملل علیه فلسطینیان تصویب شود، گفت : هر بار که شعار دادید، اسرائیل 3 میلیارد دلار اضافه از آمریکا برای تقویت قدرت نظامی‌ خود گرفتند.

وی با بیان اینکه 29 اردیبهشت روز انتخاب بین حرف و شعار و عمل است، یادآور شد : در این روز بد اخلاق ها را مایوس کنید تا آزادی بیشتر ملت ایران را رقم بزنیم و دانشگاه ها را آزادتر کنیم، دروغ را از کشور ریشه کن کنیم و اخلاق ر ابه کشور باز گردانیم.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
آخرین اخبار