کد خبر: ۸۸۵۷۲۷۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، نشست خبری "عباس حسین‌پناهی" در میزگرد خبرگزاری تسنیم کردستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت امام زمان(عج) به همه مسلمانان ایران اسلامی تصریح کرد: امیدوارم امسال سالی پر از خیر و برکت و موفقیت برای همه مردم سراسر کشور باشد.

 

"صداقت و امانت‌داری" از جمله ویژگی‌های بارز خبرگزاری تسنیم است

 

وی گفت: انصافاً خبرنگاران کردستانی در همه مواقع پای کار بودند و هستند و در این ایام انتخابات تمام مشکلات، و واقیعت‌‌ها و وضعیت موجود استان را به خوبی بیان کردند و مردم نیز به‌صورت مرتب اخبار را پیگری می‌کنند و این "صداقت و امانت‌داری" از جمله ویژگی‌های بارز «خبرگزاری تسنیم» است.

 

حسین‌پناهی افزود: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به‌دلیل «وحدت و انسجام» نیروهای انقلابی از جایگاه بالایی در جامعه برخوردار است اما متأسفانه برخی افراد به دنبال این بودند که نیروهای انقلابی را به جان هم بندازند که خوشبختانه به اهداف خود نرسیدند.

 

وی اظهار کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از افرادهای دلسوز نظام و انقلاب، مخلص، متعهد، ایثارگر و از خودگذشته که از دوران جنگ و هشت سال دفاع مقدس تلاش کردند و پای کار آمدند که در جامعه "وحدت" بیشتری ایجاد کنند.

 

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان کردستان گفت: امروزه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پای کار آمده‌اند تا به وضعیت بسیار ناگوار جامعه در بعد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ساماندهی کنند و به کسانی که ادعا دارند و توان مدیریت کشور را ندارند پاسخ «نه بزرگ» بدهند.

 

وی گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کاملاً فراجناحی و از انسان‌های مردمی، توانمند و متدین تشکیل شده و چتر این جبهه بر روی همه مردم باز است و هر کسی که به انقلاب، ارزش‌ها، اهداف و آرمان‌های نظام مقدس معتقد باشد زیر این چتر جا دارد.

 

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای قشر جوان اهمیت زیادی قائل است

 

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان کردستان خاطر نشان کرد: براساس اساس‌نامه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تأکیده شده که باید 30 درصد بانوان و 40 درصد جوانان در جبهه حضور داشته باشند که این اهمیت و ارزش کار و جایگاه قشر جوان در تصمیات کشور را نشان می‌دهد.

 

وی با اشاره به فعالیت 6 ماهه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان کردستان گفت: خوشبختانه امید زیادی در دل مردم به‌وجود آمده و حمایت و اتحاد مردم و نیروهای انقلابی در شهرستان‌های مرزی مریوان و بانه بی‌سابقه است.

 

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با "فقر، فساد و تبعیض" مبارزه می‌کند

 

حسین‌پناهی افزود: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با "فقر، فساد و تبعیض" مبارزه می‌کند که متأسفانه این مشکلات هم‌اکنون در جامعه وجود دارد و بااین وجود برخی از غیرانقلابی‌های داخلی با ضدانقلابیون خارجی به دنبال ایجاد فاصله بین مردم با حاکمیت هستند اما در جبهه به دنبال از بین بردن این فاصله‌ها هستیم.

 

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار حضور مردم در همه شرایط و موقعیت‌ها، اظهار کرد: هرجا که مردم به‌صورت انقلابی وارد میدان و حضور پیدا کردند پیروز شدیم و هم‌اکنون نیز همانند همیشه مردم سراسر کشور به نظام و رهبری متعهد و پایبند هستند.

 

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان کردستان گفت: حضور مردم در همه شرایط‌ و موقعیت‌ها سبب شده که دشمنان و ابرقدرت‌های جهان از اقتدار ایران اسلامی بترسند.

 

"حجت‌الاسلام رئیسی و قالیباف"  از شخصیت‌های انقلابی، امانت‌دار و استکبارستیز هستند

 

وی با اشاره به حضور "حجت‌الاسلام رئیسی و قالیباف" در بین کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: خوشبختانه شور و نشاط بی‌نظیری در بین مردم ایجاد شده چراکه این شخصیت‌ها «شخصیت‌های ملی، کاری، جهادی، انقلابی، امانت‌دار و استکبارستیز» هستند و عملاً با "فقر، فساد و تبعیض" مبارزه کردند و حمایت مردم کردستان به دلیلی اینهاست.

 

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان کردستان خاطر نشان کرد: خوشبختانه برنامه و اهداف جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به‌خوبی پیش می‌رود و این جبهه در کشور و استان هماهنگ‌کننده ستادهای دو کاندیدای مورد حمایت خود است.

 

وی گفت: خوشبختانه در کردستان رئیس ستادهای انتخاباتی "حجت‌الاسلام رئیسی و قالیباف" با جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کاملاً هماهنگ و اهداف و برنامه‌ها به‌خوبی پیش می‌رود.

 

حسین‌پناهی افزود: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در کردستان به دنبال وحدت نیروهای انقلابی و افرادهایی که تلاش می‌کنند و انسجام می‌بخشند تا اهداف این جبهه تحقق پیدا کند است.

 

وی با اشاره به سخنان وزیر کشور در جلسه تودیع و معارفه استاندار کنونی کردستان، اظهار کرد: وزیر کشور در آن جلسه اعلام کردند که [برای انتخاب استاندار بومی کردستان به حجت شرعی نرسیدیم] در صورتیکه در همین استان کردستان افرادهایی هستند که خیلی تواناتر و توانمندتر از همین رئیس جمهوری بوده که مردم انتخاب کردند.

 

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان کردستان گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افراد توانمند و متخصص را به‌عنوان استاندار و وزیر معرفی‌ می‌کند و برای نمونه در شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کشور 2 نفر اهل سنت کردستانی حضور دارند و انتخاب شده‌اند که این به معنای احترام به کُرد و اهل سنت است.

 

در برنامه "حجت‌الاسلام رئیسی" چیزی به‌عنوان "من" معنایی ندارد

 

وی با اشاره به سخنان "حجت‌الاسلام رئیسی" گفت: در برنامه و اهداف اعلام شده "حجت‌الاسلام رئیسی" چیزی به‌عنوان "من" نداریم بلکه ما بوده و باید همه با هم تلاش کنیم تا مشکلات را برطرف کنیم و در آینده نیز مدیریت‌هایی که انتخاب می‌شوند از بالا به پایین بوده است.

 

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان کردستان با اشاره به مشکلات کنونی کشور خاطر نشان کرد: باید در این انتخابات پیش‌رو گفتمان امام و رهبری را عملیاتی و با "فقر، فساد و تبعیض" مبارزه کنیم.

 

وی گفت: برخی آقایان می‌گویند در بین مردم نشاط ایجاد کنیم؛ درست است آنهایی که خودشان بهترین ماشین سوار می‌شوند و رفاه و آرامش کامل دارند شاد هستند اما سوأل اینجاست این شادی شامل کدام یک از خانواده‌های حاشیه‌های سنندج می‌شود؟!

 

عملکرد دولت یازدهم در کردستان ایجاد شغل "خیارفروشی" بوده است

 

حسین‌پناهی با اشاره به مشکلات و وضعیت معیشتی مردم حاشیه‌نشین کردستان افزود: در دولت یازدهم در کردستان از 81 هزار و 500 نفر فقط یکهزار و 200 نفر شغل ایجاد کردند که آن هم شغل خیارفروشی بوده و حتی سربازی رفتن را به‌عنوان شغل حساب کردند!!

 

هیچ‌کدام از شعارهای دولت یازدهم در کردستان عملیاتی نشد

 

وی اظهار کرد: خوشبتانه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در کردستان توانسته وحدت خوبی را در استان ایجاد کند و امروزه همه مردم دنبال تغییر هستند چون دولت یازدهم از اول با شعارهای خوبی وارد شد اما هیچ‌کدام آنها عملیاتی نشد.

 

کسانی که از «اخلاق» حرف می‌زنند شهامت حضور در بین مردم را داشته باشند

 

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان کردستان با اشاره به مناظرات برگزار شده کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: کسانی که از «اخلاق» حرف می‌زنند شهامت این را داشته باشند که در میان مردم حضور پیدا کنند اعلام کنند [که ما شعار دادیم و نتوانستیم عملی کنیم] نه اینکه بداخلاق و تخریب کنند.

 

آقایان حقوق‌های نجومی می‌گیرند و می‌گویند ذخیره نظام هستند

 

وی گفت: امروزه مردم در «رنج، گرانی، تبعیض و فقر» به سر می‌برند و فساد را می‌بینیم و آقایان حقوق‌های نجومی می‌گیرند و می‌گویند که ذخیره نظام هستند! اما سوأل اینجاست فردی که کارت یارانه خود را به نانوایی می‌دهد چه کسی است؟ و همین کارهاست که اعتماد مردم به انتخابات را از بین می‌برد.

 

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان کردستان تصریح کرد: برای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی فردی که در محروم‌ترین روستا زندگی می‌کند با پایتخت‌نشین‌ها هیچ فرقی ندارد و ما برای کوخ‌نشینی و مقابله با کاخ‌نشینی آمده‌ایم.

 

وی با اشاره به برخی سفرهای یکروزه گفت: رئیس جمهور به سفر یکروزه می‌آید اما چند دست لباس عوض می‌کند.

 

حسین‌پناهی افزود: مطمن باشید مردم کردستان در این انتخابات پیش‌رو 2 درصد بیشتر به روحانی" رأی نمی‌دهند و این دو درصد نیز کسانی هستند که در سرمرزها کار می‌کنند.

 

برای ثبت‌نام یک فرزند پیش‌دبستانی در مدرسه دولتی باید 675 هزار تومان پول پرداخت کنید

 

وی با اشاره به آمارهای اعلام شده در مبارزه با بی‌سوادی اظهار کرد: بچه‌های سنندجی در محله‌های "عباس‌آباد، کانی‌کوزله" و روستاهای دورافتاده تا پول ندهند ثبت‌نامشان نمی‌کنند! و برای ثبت‌نام یک فرزند پیش‌دبستانی در مدرسه دولتی باید 675 هزار تومان پول پرداخت کنید! بعد این آقایان اعلام می‌کنند که با بی‌سوادی مبارزه کرده‌ایم!! و آمارهایی ارائه می‌دهند که انسان تعجب می‌کند.

 

مسئولان دانشگاه‌های کردستان سیاسی هستند

 

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان کردستان با اشاره به وضعیت دانشگاه‌های استان گفت: اکثر پروژه‌های دانشگاهی استان خوابیده و کسانی هم که به‌عنوان مسئول دانشگاهی منصوب شده‌اند مسئولین علمی نیستند بلکه مسئولین سیاسی هستند.

 

وی با اشاره به سفر تاریخی و پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب به استان کردستان گفت: باید همه ما کردستانی‌ها قدردان این سفر باشیم چراکه با سفر معظم‌له به استان برکات زیادی در بعد معنوی و مادی شامل این خطه شد.

 

در کردستان یک نفر مسئول فرهنگی بومی نداریم

 

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان کردستان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی به اینکه کردستان استان فرهنگی است، گفت: از فرهنگ و ارشاد اسلامی گرفته تا دانشگاه‌های استان کردستان یک نفر مسئول فرهنگی بومی نداریم و این وضعیت کردستان است و جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان کردستان نیز به دنبال حل این مشکلات است.

 

"حجت‌الاسلام رئیسی و قالیباف" برنامه‌های خوبی برای حل مشکلات کشور دارند

 

حسین‌پناهی افزود: "حجت‌الاسلام رئیسی و قالیباف" برنامه‌های خوبی برای حل مشکلات کشور دارند و در مناظرات هم مشخص بود و مردم شعارهای «کار و کرامت» و دولت مردم را دوست دارند و برنامه نیز دارند.

 

وی با اشاره به شعار تبلیغاتی «من آمدم» اظهار کرد: سوأل اینجاست که این آقایان باز می‌خواند که بار دیگر 4 سال مردم را در فلاکت و بدبختی بکشانند و می‌توان به وضعیت اجتماعی نگاه کرد چون در این استان آمار طلاق بالاترین و اعتیاد و خودکشی افزایش پیدا کرده است.

 

بچه‌های سنندجی شبانه در «توس‌نوذر» زیرفاضلاب می‌‌خوابند و این یعنی تدبیر و امید ...

 

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان کردستان با اشاره به مشکلات جوانان این خطه گفت: آقایان سوار بهترین ماشین‌ها و ساختمان‌ها زندگی می‌کنند اما بچه‌های سنندجی شبانه در «توس‌نوذر» و خیلی جاهای دیگر زیرفاضلاب می‌‌خوابند! بعد اعلام می‌کنند که با تدبیر و امید آمده‌ایم اما سوأل اینجاست که کدام تدبیر و امید؟!!

 

ادعای ایجاد سلامت از سوی مسئولان در سنندج

 

وی با اشاره به شعارهای سلامت و صدور دفترچه در استان گفت: سوأل اینجاست در کجای این شهر سلامت وجود دارد؟ چون اکثر خانواده‌های حاشینه‌نشین شهر سنندج از دندان درد شبانه نمی‌خوابند چون پول ندارند به دندانپزشک مراجعه کنند بعد ادعا می‌کنند که سلامت ایجاد کرده‌ایم!

 

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان کردستان با اشاره به برنامه‌های مناظرات کاندیداهای ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: فردی در مناظرات انشاء می‌خواند و یک نفر لبخند می‌زد که این لبخند و عصبانی شدن نشانه ناتوانی است و بعد خیلی راحت در حضور 80 میلیون نفر مردم کشور اعلام می‌کند که من کَی همچنین چیزی گفتم! و باید این افرا اخلاق را رعایت کنند.

 

در کردستان با ستاد استانداری و دولت طرف هستیم

 

وی گفت: در استان کردستان نیز اخلاق را رعایت نمی‌کنند و بنرهای "حجت‌الاسلام رئیسی" را پاره می‌کنند اما بنرهای بزرگ خودشان را می‌زنند و باید این مسئولان بدانند که ما با ستاد روحانی در کردستان طرف نیستیم بلکه با ستاد استانداری و دولت طرف هستیم. 

 

حسین‌پناهی با اشاره به حضور برخی نفرات در ستاد  "روحانی" در کردستان افزود: همه مدیران‌کل همانند مراسم فاتحواخوانی می‌ایستند و ستاد روحانی در کردستان را افتتاح می‌کنند و دقیقاً هم همینطور است چون چیزی برای گفتن به مردم ندارند و دستاوردی در 4 سال اخیر در کردستان نداشته‌اند.

 

وی با اشاره به وضعیت کشاورزی کردستان گفت: حاصلخیزترین زمین‌ها برای کشاورزی در این استان وجود دارد اما متأسفانه کشاوری کردستان فلج شده و همه محصول توت فرنگی این استان گند زده است.

 

مردم بعد از چهارسال از دولت "روحانی" «هیچ» دیدند

 

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان کردستان با اشاره به اینکه برخی‌ها در مورد آزادی حرف می‌زنند اما خانواده داریم که در فکر سیر کردن بچه‌هایشان هستند گفت: امروزه مردم بعد از چهارسال از دولت "روحانی" «هیچ» را دیدند و چهار سال وقت مردم، جوانان و فرهنگیان را گرفتند.

 

وی با اشاره به کشف یک محموله پوشاک در منزل یکی از وزرای دولت یازدهم گفت: معاون اول اعلام می‌کند که دختر وزیر بیکار و مظلوم بود و به شغل شریف واردات پوشاک روی آورد اما فرهنگی کردستانی هنوز نتوانسته قسط خودرو پراید خود را پرداخت کند! و براساس اظهارات نمایندگان مجلس آمار بیکاری در کردستان بالای 50 درصد بوده و این وضعیت آقایان است.

 

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان کردستان خاطر نشان کرد: حتی ستادهای این آقایان رو به خاموشی است چون می‌دانند هیچی ندارند و هر کجا که ستاد"حجت‌الاسلام رئیسی"  برنامه دارند آنها خود را پنهان می‌کنند.

 

وی گفت: کاش عملکرد دولت یازدهم آنقدر خوب بود که ما از آنها حمایت می‌کردیم اما عملکردشان ضد خودشان است و چون درد و گرانی، تعطیلی کارخانه‌ها و سختی خانواده‌ها را می‌بینیم و هیچی از آنان نمی‌بینیم جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی باید ندا بگوید و بلندگوی مشکلات مردم باشد که همینطور نیز است.

 

مردم کردستان در 29 اردیبشهت ماه جاری جواب «نه» را به دولت یازدهم می‌دهند

 

حسین‌پناهی افزود: به فضل الهی کردستانی‌های همیشه در صحنه در روز 29 اردیبشهت ماه جاری جواب «نه» را به دولت یازدهم می‌دهند و اگر در انتخابات قبل 72 درصد به آنان رأی دادند مطمن باشید در این انتخابات 2 درصد رأی هم نمی‌دهند.

 

وی اظهار کرد: دولت یازدهم دولت خسته‌ای بود و سوأل اینجاست که آیا استاندار کردستان محله عباس‌آباد سنندج را می‌شناسد؟ و وی فردی را به‌عنوان مسئول دفتر خود انتخاب کرده که مغرور و متکبر است.

 

منصوبان دولت یازدهم در کردستان دنبال قدرت‌طلبی و با اغده آمده‌اند نه با عقیده

 

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان کردستان گفت: منصوبان دولت یازدهم در کردستان دنبال قدرت‌طلبی و با اغده آمده‌اند نه با عقیده، و مردم نیز از این ناراحت هستند اما جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به دنبال عقیده و خدمت است و برنامه هم داریم.

 

وی گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از خود مردم نگران مردم است و هرکجا که انقلابی وارد صحنه شدیم موفق بودیم و امروز دو فرد انقلابی به میدان آمده‌اند و برنامه‌های خوبی نیز دارند.

 

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان کردستان خاطر نشان کرد: این آقایان عملکردشان مشخص است و بنده احساس می‌کردم که این فرد در تلویزیون اعلام کند [که این برجام بود و سانتریفیوژ و سفره مردم تعطیل شد و 100 روزه و برنامه سلامت نتوانستم و همه را تعطیل کردم و از ملت خداحافظی کند] اما آنقدر «پر رو» است که از اخلاق حرف می‌زند و به منتقدین صد تا بد و بی‌راه می‌گوید.

 

وی گفت: به فضل الهی در روز 29 اردیبهشت ماه جاری شاهد پیروزی نیروهای انقلابی خواهیم بود و جشن امید و آرزوی مردم مشکل‌دار و فقیری که دادشاتن به هیچ‌ جایی نمی‌رسد را در سراسر کشور می‌گیریم و این جشن نیز نزدیک است.

 

حسین‌پناهی در پاسخ به سوأل یکی از خبرنگاران که آیا امکان دارد یکی از کاندیداهای مورد حمایت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به نفع دیگری کناره‌گیری کند، افزود: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ساز و کار مشخص دارد و این نفرات میثاق‌نامه دارند و در حال حاضر نیز این جبهه صلاح ‌نمی‌داند که هیچ‌کدام از این دو کاندیدا کناره‌گیری کنند.

 

وی اظهار کرد: آرای "حجت‌الاسلام رئیسی و قالیباف" جدا است و فعلاً به آن جمع‌بندی نرسیده‌اند و احتمال دارد تا آخر هم کنار نروند و همه ما و این دو کاندیدا تابع شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی هستیم و در صورتیکه این اتفاق رخ بدهد هر دو ستاد گزینه نهایی را همراهی می‌کنیم.

 

آرا و استقبال از "حجت‌الاسلام رئیسی و قالیباف" با شیب تندی روبه افزایش است

 

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان کردستان گفت: خوشبختانه آرا و استقبال از "حجت‌الاسلام رئیسی و قالیباف" با شیب تندی روبه افزایش است و مردم به دنبال تغییر هستند و با جان و دل آنها را دوست دارند.

 

مردم سراسر کشور و کردستان در انتخابات «نه بزرگ» به دولت تدبیر و امید می‌دهند

 

وی گفت: اینها خودشان می‌دانند که خسته و ناتوان هستند و به فضل الهی مردم سراسر کشور و کردستان در انتخابات پیش‌رو یک «نه بزرگ» به دولت تدبیر و امید سر می‌دهند و دولت انقلابی سرکار می‌آورند.

 

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان کردستان با اشاره به بیانیه انتخاباتی و وعده روحانی در کردستان تصریح کرد: خبرنگاران خیلی بهتر می‌دانند و خودتان بررسی کنید که واقعاً کدام یک از بندهای بیانیه عملیاتی شد؟!

 

بعد از چهار سال نتیجه دولت یازدهم  " رکود، بیکاری و تعطیلی کارخانجات" بود

 

وی گفت: وزیر کشور در جلسه تودیع و معارفه استاندار کردستان اعلام کردند که بنده هر سه ماه یکبار به کردستان می‌آیم و جلسه اشتغال کردستان را برگزار می‌کنیم اما سوأل اینجاست که کدام اشتغال؟ البته شاید منظورشان این بوده که تعطیلی‌ استغال‌هایی که از بین می‌رود را بررسی کند چون بعد از چهار سال نتیجه دولت گرانی، رکود، بیکاری، تعطیلی کارخانجات و مظلومی پیمانکاران و مردم بود.

 

ناتوانی منصوبان دولت یازدهم برای مردم مشهود است

 

حسین‌پناهی افزود: منصوبان دولت یازدهم بعد از 4 سال هنوز جرأت در میان مردم بودن را ندارند و این یعنی ناتوانی و این نقاط ضعف برای همه مردم مشهود است و در 29 اردیبهشت‌ماه جواب این ناکارآمدی‌ها را به آنان می‌دهند.

 

انتظار از استاندار کردستان و درخواست از مدیرکل دادگستری استان

 

وی اظهار کرد: از استاندار کردستان انتظار داریم که نگهداری از اموال بیت‌المال واقعی و عملی باشد نه در حد شعار بماند و از مدیرکل دادگستری کردستان درخواست داریم که به‌جد این موضوع را پیگیری کند.

 

خیلی از مدیران کردستانی مأموریت می‌گیرند اما به ستادهای انتخاباتی شهرستان می‌روند

 

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان کردستان گفت: خیلی از مدیران کردستانی مأموریت می‌گیرند اما به ستادهای انتخاباتی شهرستانی می‌روند و در آنجا کار می‌کنند! و از قوه قضاییه انتظار داریم که به‌جد این موضوع را پیگیری و به مردم نیز اعلام کند.

 

وی با ابراز گله‌مندی از صدا و سیمای مرکز کردستان گفت: صدا و سیمای مرکز استان کردستان تمام برنامه‌های خود را در اختیار طیف مقابل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گذاشته! و درست است که مدیرکل این سازمان با «نصراللهی‌زاده» رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان فامیل و همشهری هستند اما نباید این کار را بکند.

 

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان کردستان خاطر نشان کرد: از صدا و سیمای مرکز کردستان کاملاً گله‌مند هستیم و تاکنون چندین بار نیز این موضوع را اعلام کرده‌ایم و جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان در اسرع وقت در مورد ناکارآمدی این مجموعه صحبت‌های خود را اعلام می‌کند.

 

وی گفت: متأسفانه صدا و سیمای مرکز استان کردستان به ستاد دوم طیف مقابل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تبدیل شده! و این گله‌مندی را از آنها داریم و اصلاً این خواسته که آنان نباشند را نداریم اما عدالت برقرار شود.

 

حسین‌پناهی افزود: تخریب و تندروی به هیچ‌وجه جزو برنامه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نیست اما از ترفند و حیله نگران هستیم چراکه افرادهای زیادی در طیف مقابل هستند که از این روش وارد می‌شوند و چون خودشان کاری خلاف قانون انجام می‌دهند مظلوم‌نمایی می‌کنند.

 

وی اظهار کرد: مهم‌تریک رکن ستاد "حجت‌الاسلام رئیسی و قالیباف" اخلاق است و از کسانی که بداخلاقی، تندروی و تخریب می‌کنند دوری می‌کنیم.

 

اشاره "حجت‌الاسلام رئیسی" به مظلومیت یک فرد کردستانی در مناظرات خود

 

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان کردستان گفت: "حجت‌الاسلام رئیسی" اهمیت زیادی برای اهل سنت و کردستانی‌ها قائل است و حتی در صحبت‌های مناظره خود به مظلومیت یک فرد کردستانی نیز اشاره کرد که این نشان از احترام و عزت به مردم این میهن است.

ارسال نظرات