خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه رأی ما باید بین المللی و به کسی باشد که بتواند اسلام را کارآمد به دنیا معرفی کند گفت: انتخاب ما امروز باید پاسخگوی بشریت، انسانیت و جهان اسلام باشد و محدود به جناح یا جریان سیاسی، طایفه، قبیله و قومیت خاصی نیست.
کد خبر: ۸۸۵۷۲۶۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹

محمدعلی ذاکریان کارشناس مسائل سیاسی و پیشکسوت دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: مردم باید در انتخابات ریاست جمهوری به برنامه های نامزد ریاست جمهوری به خوبی توجه کنند و ببینند برنامه هایی که اعلام می کنند با توجه به سابقه کاری خودشان، آیا قادر به عمل به وعده ها خواهند بود؟

وی عنوان کرد: آیا وعده ها و برنامه هایی که اعلام می شود منطبق بر اختیارات آن مسئولیت در قانون اساسی است؟ آیا وعده ها در پرسه زمانی تعریف شده قابل انجام است؟

اعلام 4 برنامه مهم و کلیدی، مطالبه مردم از کاندیداها

ذاکریان بیان داشت: مردم از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در دوره تبلیغات مطالبه کنند و چهار کار عمده و مشخص را بخواهند که دقیق و حتمی در مدت مسئولیت آنها اجرایی شود.

این کارشناس سیاسی به انتظار مردم از کاندیدا اشاره کرد و افزود: در بیان برنامه ها و دیدگاه ها در ایام تبلیغات کلی گویی نشود، وعده های دروغ و توخالی داده نشود.

وی با بیان اینکه تعارض در سخنان مسئولین قبل از انتخابات و پس از آن نباید مشاهد شود اضافه کرد: چنانچه مردم بدانند این نامزد چند برنامه مهم و کلیدی دارد؛ در طول دوره مسئولیت از او مطالبه خواهد شد.

مردم از سخنرانی و سیاست بازی خسته اند

ذاکریان اظهارداشت: امروز مردم از سخنرانی ها، حرف زدن صرف و سیاست بازی خسته شده اند بلکه باید کاری شود که مردم در عمل از مسئولین چیزهایی را مشاهده کنند.

وی تصریح کرد: سخنران در کشور زیاد داریم اما کسی که می خواهد در دولت کار کند باید اعلام کند که چه کارهایی را انجام داده و چه پروژه هایی به بهره برداری رسیده است.

مردم دنیا از قدرت های پوشالی ناامید و سرخورده شده اند

این پیشکسوت دفاع مقدس با بیان اینکه در زمانی هستیم که وضعیت جهان بسیار آشفته است گفت: آرایش سیاسی، امنیتی و نظامی در کشورهای برجسته و قدرتمند دنیا به وجود می آید . یک طرف آمریکا و هم پیمانان او و یک طرف چین، روسیه، کره شمالی و جنوبی، سوریه و عراق قرار دارند و تهدیدهای جدی که بین چین، کره جنوبی و شمالی و آمریکا وجود دارد. این وقایع مردم دنیا را دچار اضطراب و نگرانی کرده است.

وی ادامه داد: از طرف دیگر موشک پرانی و بمب اندازی آمریکا به سمت سوریه بدون هیچ دلیل و مبنای قانونی بین المللی است و از طرف دیگر وضعیت کشورهای اسلامی ، گروه های تروریستی ، داعش و بازی با جان انسان ها است .

تفکر آمدن منجی در سراسر دنیا/ بستر سازی برای ظهور منجی، از اهداف انقلاب

ذاکریان خاطرنشان کرد: وضعیتی در دنیا بوجود آمده که گویا مردم دنیا از قدرت های موجود روی زمین ناامید شده اند و هیچ امیدواری به قدرت های دنیا وجود ندارد که بتواند نجات بخش جامعه بشریت باشد و این سرخوردگی را در مردم بوجود آورده است.

وی اضافه کرد: وقتی ملت ها از دولت ها نا امید شده اند و هیچ نقطه اتکایی ندارند. در بین مردم دنیا تفکری به وجود آمده که دنبال منجی و نجات بخش است.

ما باید نظام الگویی را به جهان معرفی کنیم

ذاکریان با بیان اینکه گرایش مردم دنیا به جمهوری اسلامی ایران است عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی بر مبنای نهضت انتظار شکل گرفته و یکی از اهداف بزرگ انقلاب بستر سازی برای ظهور منجی عالم بشریت است.

وی اظهارداشت: نظام جمهوری اسلامی خواسته یا ناخواسته در کنار بیداری اسلامی در جهان و مطالبه گری مردم جهان در ظلم ، جنایات، فقر و فسادها از حاکمان است. نظام اسلامی به الگویی برای تمام آزادی خواهان جهان تبدیل شده است.

کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه ما باید نظام الگویی را به جهان معرفی کنیم خاطرنشان کرد: در این برهه از زمان در درون کشور باید به گونه ای حرکت کنیم که نظام قدرتمندتر، مستحکم تر و مردم در داخل به نظام امیدوارتر شوند.

وی عنوان کرد: مردم دنیا باور کنند اسلام دینی نجات بخش است و جمهوری اسلامی آمده تا پرچم اسلام را به دست منجی عالم بشریت بسپارد.

انتخاب ما باید پاسخگوی انسانیت و جهان اسلام باشد نه محدود به جناح یا جریان سیاسی

ذاکریان تاکید کرد: رأی و انتخاب ما امروز باید پاسخگوی بشریت، انسانیت و جهان اسلام باشد و محدود به جناح یا جریان سیاسی ، طایفه، قبیله و قومیت خاصی نیست .

رأی ما به کسی که کارآمدی اسلام را به دنیا معرفی کند

وی با بیان اینکه رای ما باید بین المللی و به کسی باشد که بتواند اسلام را کارآمد به دنیا معرفی کند گفت: رای ما باید به کسی باشد که بتواند در چارچوب ارزش ها ، مبانی اسلامی ، التزام به ولایت فقیه ، التزام و توجه به فرهنگ اسلامی جامعه را به پیش ببرد و ندای مظلومانه مسلمانان را در سراسر دنیا پاسخ دهد.

این کارشناس سیاسی افزود: ما برای دادن رای خودمان با توجه به معیارها باید حجت داشته باشیم که اول قلب امام زمان(عج) را شاد و رضای الهی را مدنظر داشته باشیم و منطبق با دیدگاه های رهبر انقلاب به افراد اصلح در انتخابات رای دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها