فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع)استان چهارمحال وبختیاری:
سردار علی محمد اکبری در آئین تجلیل از خادمان راهیان نور دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری گفت: انقلاب اسلامی ایران محدود به مرزهای جغرافیایی کشور نیست.
کد خبر: ۸۸۵۷۲۳۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آئین تجلیل از خادمان راهیان نور دانشجویی استان در سال 95 با حضور فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در ناحیه بسیج دانشجویی برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری در این مراسم، با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: یکی از اهداف والای حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، گسترش اسلام و انقلاب اسلامی در فراتر از مرزهای جغرافیایی ایران و در کل جهان بود، که بحمد لله با عنایت خداوند تعالی این امر در آینده نزدیک محقق خواهد شد .

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در ادامه به بیان رشادت ها و ایثار گری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و همچنین مدافعان حرم در دفاع از حریم اهل بیت (سلام الله علیها ) پرداخت و این رزمندگان را از شجاع ترین و با تقواترین مردم ایران تلقی کرد.

وی، دربخش دیگری از سخنان خود به اهمیت اردوهای راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پرداخت و از زحمات خادمان راهیان نور استان بویژه دانشجویی تقدیر کرد.

در پایان این مراسم با حضور فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (علیه السلام ) از خادمین راهیان نور دانشجویی سال 1395 استان چهارمحال و بختیاری با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

ارسال نظرات