http://basijnews.ir/files/fa/news/1396/2/18/1067299_447.jpg
نماینده مردم شوش در مجلس در گفتگو با «بسیج»:
نوری گفت: ما فرهنگ غنی داریم بر اساس خواسته های عقلانی و منطقی و دور از احساس باید مد و لباس تعریف شود. این باید به صورت یک اصل در نظر گرفته شود تا در ویترین مغازه ها شاهد مد انحطاط و غربی نباشیم.
کد خبر: ۸۸۵۷۲۲۹
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
مد و لباس ما باید بر اساس فرهنگ غنی خودمان باشد
سید راضی نوری نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: ما در درجه اول مسلمان هستیم و هویت خاصی داریم منش ما باید دینی باشد.

وی افزود: دین اسلام برای هر چیزی فرمولی دارد وکامل است اگر کتابهای شیعه را بررسی کنیم می بینیم که برای کوچکترین چیز فرمول دارد. لباسی که باید بپوشیم هم جنبه های مختلف اجتماعی و حیا را باید در خود داشته باشد و باید یک اعتقاد خاص و ویژه برای زن و مرد باشد و بر آن اساس باید مد و لباس را تعریف کرد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این مسائل اجتماعی را باید با برنامه ریزی حل کنیم تا در آینده جامعه آلوده نشود امروز تمام برنامه های غربی و فرنگی به صورت شبیخون جوان ها را به منجلاب و انحطاط می کشاند که یکی از شکل های آن مد و لباس غرب است.

نوری بیان داشت: دین ما کامل است و باید در جامعه نهادینه شود وفق دادن با مد ولباس فرنگی درست نیست. باید با احترام به مکتب اسلام که چه برای زن و چه مرد تعریف دارد لباس بپوشیم. ما فرهنگ غنی داریم بر اساس خواسته های عقلانی و منطقی و دور از احساس باید مد و لباس تعریف شود. این باید به صورت یک اصل در نظر گرفته شود تا در ویترین مغازه ها شاهد مد انحطاط و غربی نباشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار