خبرهای داغ:
کارشناس اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به همت کارآفرینان نهاوندی

کارشناس اقتصاد مقاومتی در بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در نهاوند گفت: این نمایشگاه به همت کارآفرینانی برگزار شده است که برای اشتغالزایی از بسیج سازندگی شهرستان وام گرفته اند.
کد خبر: ۸۸۵۷۲۱۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲

رضا نادری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ، ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع) و همچنین هفته بسیج سازندگی اظهار داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد منحای نفت و شعار سال که ایشان بارها و بارها براین مهم تأکید داشته اند، بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهاوند بر آن شد که فرصت و بستری برای نمایش کارها در حوزههای مختلف اقتصادی، فرهنگی و محرومیتزدایی انجام دهد .

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان تصریح کرد: مهمترین برنامهای که ثمره تلاشها و پرداخت تسهیلات برای عرصههای اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی را نشان میدهد، همین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی است.

کارشناس اقتصاد مقاومتی در بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهاوند گفت: این نمایشگاه به همت کارآفرینانی برگزار شده است که برای اشتغالزایی از بسیج سازندگی شهرستان وام گرفته اند .

وی ادامه داد: تولید عسل، عرقیجات گیاهی، زعفران و صنایع دستی از جمله غرفههای این نمایشگاه است که کارآفرینان این عرصهها، تولیدات خود را برای عرضه و فروش در این نمایشگاه به نمایش گذاشته اند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار