مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم (ع):
حجت الاسلام کریم سرافراز در جمع بسیجیان شهرستان فارسان؛ گزینش آگاهانه در انتخابات را وظیفه و نیاز روز جامعه را بصیرت دانست.
کد خبر: ۸۸۵۷۱۹۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همایش حکمت مطهر، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و گرامیداشت یادو خاطره استاد شهید علامه مطهری،با سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در ناحیه مقامت بسیج شهرستان فارسان برگزار شد.

حجت الاسلام کریم سرافراز در این همایش، گفت: شهید مطهری بزرگ مردی است، که نام او نماد مجاهدت بی وقفه در عرصه تعلیم و تربیت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، افزود: امام راحل در مورد این شهید عزیز فرمودند؛ مطهری فرزند عزیزی برای من و پشتوانه محکمی برای حوزه های دینی و علمی و خدمتگذاری سودمند برای ملت و کشور عزیزمان بود.

وی،‌ادامه داد: این هفته فرصت خوبی برای شناخت این استاد بزرگ است، که با شناخت فکر و اندیشه او بتوانیم در راه اعتلای اسلام قدم برداریم.

حجت الاسلام سرافراز، گفت: به یقین معلمی میراث گرانقدر انبیاست و پاسداشت مقام با فضیلت آن بر همه اهل فضل و فرهنگ و آنان که گلی از این بوستان به یادگار برده اند فریضه ای متعالی است و به یقین یکی از افرادی که تبیین کننده راه اصیل انقلاب اسلامی است شهید مطهری می باشد .

این مقام مسئول، در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات 29 اردیبهشت، عنوان کرد: شرکت مردم در انتخابات در نظام اسلامی، علاوه بر اینکه حق مردم از جهت مشارکت در تعیین سرنوشت خویش است، تکلیفی الهی نیز محسوب می شود.

حجت الاسلام سرافراز، تأکید کرد: همچنان که شرکت در انتخابات یک وظیفه است، گزینش خوب و آگاهانه هم یک وظیفه است.

وی، همچنین با تأکید بر شناخت نامزدهای اصلح در انتخابات شوارهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری، بصیرت را نیاز اصلی جامعه عنوان کرد.

گفتنی است: در پایان این همایش از هادیان و مربیان موفق عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

ارسال نظرات