حجت الاسلام ملک گفت: اولین نکته حضور در انتخابات و حاضر شدن پای صندوق رای یک امر واجب میباشد که مقام عظمای ولایت تاکید جدی دارند، نکته دوم انتخاب فرد اصلح بر اساس معیارهایی که مقام معظم رهبری عنوان میکنند و برای بسیجیان ما بسیار حائز اهمیت میباشد ان شاالله فردی به عنوان رییس جمهور انتخاب شود محرومیت زدایی را سرلوحه اصلی کار خود قرار دهد.
کد خبر: ۸۸۵۷۱۸۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، به همت بسیجیان  پایگاه انصارالحسین(ع) حوزه مقاومت بسیج 212  خواهران جشنواره مربا و شیره جات گیاهی برپا شد.

حجت الاسلام ملک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و فرمانده پایگاه و حوزه به همراه تمامی بسیجیان این پایگاه حضور داشتند.

 حجت الاسلام ملک در این مراسم اظهار داشت: یکی از مصداق های اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری (مدظه العالی) بسیار تاکید دارند همین جشنواره میباشد که خواهران بسیجی با نوآوری و توان مضاعف، این محصولات را تهیه و تولید میکنند و میتوانند جهت فروش به مردم عرضه کنند.

وی افزود: همچنین تولید محصولات خانگی سالم و عرضه به مردم عزیز و خرید مردم از این محصولات هم کمک و حمایت از تولید کننده داخلی میباشد هم کالای بی کیفیت گران که بعضا نیز این محصولات تراریخته نیز میباشد و به جسم و روح انسان آسیب میرساتد جلوگیری میشود.

حجت الاسلام ملک عنوان کرد: لذا خواهران بسیجی با توان هرچه بیشتر و لبیک به شعار مقام معظم رهبری (اقتصاد مقاومتی-تولید و اشتغال) کشور عزیزمان ایران را ان شاالله بیش از پیش سربلند و دشمنان این نظام را نا امید تر از همیشه خواهند نمود.

وی با اشاره به نزدیکی به زمان انتخابات گفت: اولین نکته حضور در انتخابات و حاضر شدن پای صندوق رای یک امر واجب میباشد که مقام عظمای ولایت تاکید جدی دارند، نکته دوم  انتخاب فرد اصلح بر اساس معیارهایی که مقام معظم رهبری عنوان میکنند و برای بسیجیان ما بسیار حائز اهمیت میباشد ان شاالله فردی به عنوان رییس جمهور انتخاب شود محرومیت زدایی را سرلوحه اصلی کار خود قرار دهد.


رئیس جمهور باید محرومیت زدایی را سرلوحه اصلی کار خود قرار دهد

رئیس جمهور باید محرومیت زدایی را سرلوحه اصلی کار خود قرار دهد

رئیس جمهور باید محرومیت زدایی را سرلوحه اصلی کار خود قرار دهد

رئیس جمهور باید محرومیت زدایی را سرلوحه اصلی کار خود قرار دهد

ارسال نظرات