جمعی از جهادگران مناطق محروم در نامه ای خطاب به نامزدهای ریاست جمهوری دوازدهم، نکات مهمی را در رابطه به شاخصه های رئیس جمهور در تراز انقلاب مطرح کردند.
کد خبر: ۸۸۵۷۱۸۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، جمعی از جهادگران مناطق محروم در نامه ای خطاب به نامزدهای ریاست جمهوری دوازدهم، نکات مهمی را در رابطه به شاخصه های رئیس جمهور در تراز انقلاب مطرح کردند.


متن کامل این طومار به شرح زیر است:

اعوذبالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای آیت الله رییسی جناب آقای دکتر قالیباف جناب آقای مهندس میرسلیم جناب آقای هاشمی طبا جناب آقای جهانگیری جناب آقای روحانی

سلام علیکم جمیعا

ما جهادگران مناطق محروم که افتخارمان سربازی عینی ولایت و نوکری عملی امّت در صعب العبورترین و دورافتاده ترین روستاهای مرز پر گهر ایران اسلامی می باشد و از نزدیک با اقشار فقیر و مستضعف و محروم و مستمند آشنا هستیم و به مناطقی هجرت می کنیم که متاسفانه پس از گذشت قریب به 4 دهه از انقلاب کوخ نشینان علیه کاخ نشینی و استکبار؛ از ضروریات اولیه زندگی نیز محروم اند؛ برخود فرض دانستیم که از شما بزرگواران مطالبی و مواردی را مطالبه نموده و در عین حال برنامه های تان را در راستای محرومیت زدایی و توجه به پیشرفت همه جانبه ی روستاها و مناطق محروم طلب نماییم.

1- بی شک رییس جمهور برازنده و در طراز انقلاب آسمانی امام روح الله؛ کسی هست که به فرموده ی امام بت شکن، حتما و یقینا خود از طبقه ی متوسط به پایین جامعه باشد و فردی که صاحب میلیاردها ثروت بوده و در کاخ های آنچنانی حیات اشرافی دارد و وزرایی میلیاردر داشته باشد نمی تواند مسایل طبقه محروم را درک کند و بی شک موجب افزایش شکاف طبقاتی و پایمال شدن حقوق طبقه ی پایین جامعه و انحطاط اصول حقه ی انقلاب خواهد شد.

2- رییس جمهور دوازدهم بایستی به جای سفرهای تزیینی به استان ها و به ویژه سفرهای تشریفاتی به اروپا که هزینه های گزاف بیت المال را به هدر می دهد، در شهرهای کوچک و روستاها نیز حضور یافته تا به شناختی حقیقی و واقعی( نه ویترینی) از جامعه و مردم برسد.

3- رییس جمهور آتی باید برنامه ای مشخص و تحول آفرین برای مناطق محروم داشته و اکنون فرصت و زمان اعلام این برنامه ها در مناظره ها و مصاحبه هاست.

4- رییس جمهور دولت بعدی حتما و ضرورتا باید به جای نگاه بیهوده به غرب و شیطان بزرگ؛ توجه خویش را به ظرفیت های داخل معطوف کند که در این راستا عشایر خودکفا و روستاییانِ مولّد؛ با اندکی حمایت معنوی و مادی، یقینا اصلی ترین تحقق بخش اقتصاد مقاومتی و رونق و شکوفایی و بالندگی ایران عزیز خواهد بود که باید دولت مردان آینده بفهمند که سفرهای اروپایی، آدرس غلط در ناکجا آبادهاست مگر آنکه غرب را هم به عنوان بازاری بزرگ برای صادرات محصولات ایرانی بنگریم.


رزمندگان و خادمان جبهه جهادی منتظران خورشید

 
 
ارسال نظرات