مصدقیان پور گفت: به لطف خدا و کمک هایی که انجام شد توانستیم بالغ بر 500 نفر ایجاد اشتغال کنیم که این افراد به صورت مستقیم و غیر مستقیم در آن دخیل هستند.
کد خبر: ۸۸۵۷۱۶۸
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۵


محمد مصدقیان پور تولید کننده نمونه کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره ایجاد اشتغالی که به واسطه تولیدی راه اندازی شده توسط وی رخ داده است: به لطف خدا و کمک هایی که انجام شد توانستیم بالغ بر 500 نفر ایجاد اشتغال کنیم که این افراد به صورت مستقیم و غیر مستقیم در آن دخیل هستند.

وی در خصوص ارتقا سطح کیفیت شغل برای پیشرفت در تولیدات داخلی افزود: قصد داریم با وارد کردن دستگاه های جدید مانند دستگاه های پیشرفته بسته بندی و ایجاد فضای مناسب کارمان را ارتقا دهیم. برای ارتقا سطح کیفیت تولیدی ها نیاز به نقدینگی بالا است تا بتوانیم با کشاورزان زحمتکش کشور کنار بیاییم. با نبود نقدینگی تولید کننده ها با مشکلات متعددی رو به رو هستند و نمی توانند در عرصه رقابت حرفی برای گفتن داشته باشند.

این تولید کننده درباره عبارت و معنی خاص سیاست هایی که در قالب اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته می شود تا با آن اقتصاد ایران را بهبود ببخشند تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی در برابر مشکلات مالی مقاومت داشته باشیم. یعنی به قدری قدرت و تحمل وجود داشته باشد ت دشمن نتواند یک تولید کننده داخلی را سست یا دل سرد کند. بنابراین توان مالی در کشور برای تولید کنندگان یکی از اولویت های مهم است که مسوولین باید توجه ویژه ای بکنند.

ارسال نظرات