مدیر عامل شرکت جی ال ایکس:

بارها به ما گفته اند چرا کارخانه را تعطیل و پول آن را در بانک نمی گذارید/از 2000 نفر کارمند سال 93 به 70 نفر رسیده ایم/ تنها رهبری به فکر تولید داخلی است

مدیر عامل شرکت جی ال ایکس گفت: بارها و بارها بانک ها به کارخانه ما آمدند و گفتند به جای سرمایه گذاری پولتان را در بانک بگذارید تا ما سالانه سود خوبی پرداخت کنیم. متاسفانه نگرش بانک ها نسبت به تولید منفی است.
کد خبر: ۸۸۵۷۱۴۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، حمید سعیدی در نشست جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی با بیان این مطلب افزود: شرکت جی ال ایکس در سال 86 در خرمشهر تاسیس شد. هدف ما این بود که نشان دهیم خرمشهر همانطور که در جنگ سخت تحمیلی موفق بود در جنگ نرم نیز می تواند موفق باشد.

وی اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی هایی که انجام داده بودیم هدف گذاری کردیم تا 5 هزار نفر را مشغول به کار کنیم که در سال 93 موفق شدیم تا 2000  نفر را به صورت مستقیم در شرکت جی ال ایکس مشغول به کار کنیم اما متاسفانه در حال حاضر این تعداد به 70 نفر کاهش یافته است.

مدیر عامل شرکت جی ال ایکس اظهار داشت:  متاسفانه در کشور ما آنگونه که باید از تولید حمایت نمی شود جوانان ما در شرکت جی ال ایکس دانش خوبی دارند اما باید دستشان گرفته شود. بارها و بارها بانک ها به کارخانه ما امده اند جالب آنکه به ما گفته اند به جای سرمایه گذاری پولتان را در بانک بگذارید تا ما سالانه سود خوبی پرداخت کنیم. متاسفانه نگرش بانک ها نسبت به تولید منفی است.

مدیر عامل شرکت جی ال ایکس تاکید کرد: در همه این سال ها تلاش ما در شرکت جی ال ایکس بر این بود تا تمامی قطعات مورد نیاز تولید گوشی را در کشور تامین و تولید کنیم. در حال حاضر قالب های پلاستیکی،سیلیکونی، رنگ آمیزی و ...در کشور انجام می شود.

سعیدی خاطر نشان کرد: در حال حاضر سه سال است که برنامه ریزی برای تولید گوشی ها با کیفیت بالا انجام داده ایم و امروز می توانیم بگوییم که قابلیت رقاب با برندهای خارجی را داریم. درگذشته گارانتی گوشی های ما یکسال بود که امروز به 18 ماه ارتقاء یافته است. در آینده نیز بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در حال کار برروی ال سی دی های اسمارت هستیم تا این نوع تلویزیون را به تولید انبوه برسانیم.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین ویژگی های گوشی های جی ال ایکس بومی سازی سیستم عامل اندروید با فرهنگ ایرانی اسلامی است که خانواده ها می توانند با خیال راحت این گوشی را در اختیار فرزندان خود قرار دهند.

مدیر عامل شرکت جی ال ایکس تاکید کرد: پیش از مطرح شدن نرم افزار تلگرام از آنجایی که ما در شرکت جی ال ایکس بر روی نرم افزار های مختلف نیز کار می کردیم نرم افزار پیام رسان دیالوگ را راه اندازی کردیم اما به دلیل عدم حمایت های لازم نتوانستیم آن را توسعه دهیم.


وی تاکید کرد: امیدواریم دولتی بر سر کار بیاید که نگاهش به تولید و صنعت باشد. در حال حاضر در خرمشهر 220 واحد تولیدی هستیم فقط 4 واحد تولیدی هستیم که کار می کند.

سعیدی در انتها تاکید کرد: امروز تنها کسی که به فکر تولید داخلی است مقام معظم رهبری است و هر بار ایشان اشاره ای کردند ما از ورشکستگی نجات پیدا کرده ام.
ارسال نظرات