اولین نوبت آزمون پذیرش دوره های تربیتی-تشکیلاتی ناحیه بسیج دانشجویی تهران بزرگ در 14 اردیبهشت ماه برگزار شد. فرصت مجدد برای دانشجویان بسیجی که موفق به شرکت در آزمون کتبی نشده اند ایجاد شده است همچنین مهلت ثبت نام در این دوره ها تمدید شد.
کد خبر: ۸۸۵۷۱۴۰
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی به نقل از  معاونت تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی تهران بزرگ، نشست توجیهی و آزمون ورودی دوره های آموزش مبانی اندیشه اسلامی طرح ولایت و دوره تربیتی تشکیلاتی شهید چمران کشوری ویژه دانشگاه های تهران بزرگ روز پنجشنبه14اردیبهشت با حضور 400 دانشجوی متقاضی شرکت در این دوره ها برگزار شد.

لازم به ذکراست که بیش از 700 دانشجوی بسیجی از دانشگاه های سراسر تهران متقاضی شرکت در دوره ها هستند و از طریق دفاتر بسیج دانشجویی، سامانه پیامکی و یا پیام رسان های شبکه اجتماعی پیش ثبت نام خود را انجام داده اند که از این تعداد حدود 400نفر در اولین نوبت از آزمون های ورودی دوره ها در روز پنجشنبه شرکت کردند. دومین نوبت آزمون ورودی دوره ها روز سه شنبه 19 اردیبهشت و سومین نوبت نیز روز چهارشنبه 20 ام همین ماه خواهد بود.

دانشجویان بسیجی که نتوانسته اند در نوبت اول آزمون کتبی شرکت کنند می توانند روزهای سه شنبه یا چهارشنبه همین هفته در آزمون مجدد حضور یابند. همچنین دانشجویانی که هنوز ثبت نام  اولیه برای دوره ها انجام نداده اند نیز می توانند از طریق سامانه پیامکی5000100036 و یا اکانت تلگرامی  @basij313110تا تاریخ دوشنبه 18/02/1396 ثبت نام نمایند.

دانشجویان محترم می توانند توضیحات لازم و شرایط پذیرش در دوره ها و منبع آزمون کتبی را از طریق وبگاه معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی Ebso.irو یا عضویت در کانال تلگرام"طرح ولایت و شهیدچمران96" به آدرس taalimotarbiat@ دریافت نمایند. لازم به ذکر است که شرکت دوباره یاچندباره در آزمون ها ممنوع است.

تاریخ و ساعت برگزاری آزمون در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 19 و20 اردیبهشت ماه از 14:30 الی16  است. این آزمون در محل ساختمان شهید وزوایی مجتمع13 آبان سازمان بسیج دانشجویی کشور واقع در خیابان طالقانی تقاطع خیابان شهید مفتح (ایستگاه مترو طالقانی) برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات