پائین کشیدن بنر آیه الله رئیسی در بابلسر توسط فرمانداری شهرستان!
بامداد دیروز( یک‌شنبه) با دستور فرماندار بابلسر، بنرهای ستاد مرکزی رئیسی در این شهرستان جمع‌آوری شد. این اتفاق درحالی رخ داده است که بنرهای ستاد روحانی در هادیشهر همچنان پابرجاست.
کد خبر: ۸۸۵۷۱۳۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، بامداد یک‌شنبه با دستور فرماندار بابلسر، بنرهای ستاد مرکزی رئیسی در این شهرستان جمع‌آوری شد. این اتفاق درحالی رخ داده است که بنرهای ستاد روحانی در هادیشهر همچنان پابرجاست.

این مسائل واکنش جوانان و حامیان رئیسی در بابلسر و فعالان فضای مجازی را درپی داشت. صبح امروز در جلسه شورای امر به معروف بابلسر، امام جمعه نیز به این موضوع واکنش نشان داد و از بی‌تدبیری مسؤولان انتقاد کرد.



حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور اظهار کرد: هدف دشمنان جلوگیری از حضور حداکثری و برهم زدن آرامش و امنیت انتخابات پیش‌روست و مسؤولان باید تدبیر کنند و با برخی رفتارها حرف دشمن را تکرار نکنند یا دست نشانده نشوند و برای اینکه بر سرپستی بمانند...

وی افزود: شنیده شد با توجه به رعایت همه مسائل از ظهر دیروز و دریافت مجوز، دیشب آن هم ساعت 12 برخی مسؤولان با بی‌تدبیری، به جمع‌آوری بنرهای ستاد مرکزی یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اقدام کردند.

امام جمعه بابلسر تاکید کرد: نباید چنین اتفاقی رخ می‌داد و عده‌ای جوان گلایه کنند.

 


ارسال نظرات
پر بیننده ها