بهترین شیوه و ابزار برای ترویج فرهنگ رضوی محصولات و رویدادهای فرهنگی و هنری است که با همه گروه‌های سنی ارتباط تاثیرگذار برقرار می‌کند.
کد خبر: ۸۸۵۷۱۰۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از دبیرخانه جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا(ع)، احد جاودانی در نشست با عوامل برگزاری جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا(ع) اظهار داشت: هدف اساسی و رویکرد نخست جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا (ع) باید ترویج فرهنگ رضوی در ابعاد ملی و فراملی باشد.

وی افزود: تولیدات و ره‌آورد این جشنواره باید در جامعه نمود عینی داشته باشد و فراگیر شود.

جاودانی گفت: بهترین شیوه و ابزار برای ترویج فرهنگ رضوی محصولات و رویدادهای فرهنگی و هنری است که با همه گروه‌های سنی ارتباط تاثیرگذار برقرار می‌کند.

مدیرکل ارشاد استان مازندران به آرشیو یازده ساله جشنواره نامه‌ای به امام رضا (ع) در دبیرخانه این جشنواره اشاره کرد و گفت: دلنوشته‌هایی که در همه این سال‌ها به این جشنواره ارسال شده بهترین منبع و مرجع برای اهالی فرهنگ و هنر است و می‌تواند در تولید مستند، داستان، فیلم، نمایش مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی افزود: برای این که بتوانیم مروج فرهنگ رضوی در ابعاد بین‌المللی باشیم باید خودمان سیره این امام همام را سرلوحه رفتار و زندگی مان قرار دهیم.

جاودانی ادامه داد: جهان پر هیاهو و پر آشوب امروز تشنه مهربانی و معرفت الگوهایی همچون امام رضا(ع) است.

توزیع فراخوان جشنواره امام رضا به سراسر کشور

معاون فرهنگی اداره کل ارشاد استان مازندران نیز گفت: فراخوان جشنواره امسال در سراسر کشور توزیع شده و دلنوشته‌های علاقه‌مندان در حال دریافت است.

عباس زارع افزود: اینکه فردی لحظاتی از زندگی‌اش را دست به قلم می‌برد و با فکری برخاسته از دل ناب‌ترین و احساسی‌ترین واژه‌ها را خطاب به علی بن موسی الرضا(ع) به رشته تحریر در می‌آورد جشنواره به اهدافش دست یافته است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها