خبرهای داغ:
امام جمعه باغشهر اسلامیه گفت: ملت ایران، امروز انقلاب و شهدا شما را می طلبند به حضور حداکثری در انتخابات که حضور در عزت و اقتدار نظام است و این حضور باعث شکست دشمن می شود .
کد خبر: ۸۸۵۷۰۶۲
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امام جمعه باغشهر اسلامیه در یادواره شهدای گمنام و شهیدان محب راد در هیئت حسینی باغشهر اسلامیه برگزار گردید گفت : اگر امروز غرب می خواهد برای ما الگو معرفی کند باید بداند جوانان ما الگویی مثل حضرت علی اکبر (ع) دارند که نمونه بارز آن شهدا هستند که با خون خود راه امام حسین (ع) را ادامه داند .
 
زمانی با اشاره به اینکه دولت و حکومت در قبال جوانان هشت وظیفه برعهده دارد افزود  : اولین وظیفه تحصیل است که دولت باید زمینه و امکانات را برای تحصیل جوانان فراهم کند .
 
وی افزود : پر  کردن اوقات فراغت ، هویت ، اشتغال ، ازدواج ، آسیب های اجتماعی ، سلامت و مشارکت را از دیگر وظایف دولت در قبال جوانان است .
 
امام جمعه باغشهر اسلامیه با اشاره به اهمیت اشتغال و ازدواج جوانان افزود : امروز اکثر آسیب های جامعه از بیکاری منشا می گیرد و  از سوی دیگر باید از جوانان برای ازدواج و تشکیل خانواده حمایت کرد .
 
زمانی افزود : مشارکت مهمترین عرصه است که باید دولت و حکومت اسلامی با آن توجه کند و همینجا از تمام جوانان شهر شهید پرور اسلامیه برای مشارکت دار امور جامعه و پذیرش مسئولیت ها دعوت به عمل می آورم .
 
وی بهترین جلوه مشارکت  را شرکت در انتخابات عنوان کرد  و افزود : ملت ایران ؛ امروز انقلاب و شهدا شما را می طلبد به حضور حداکثری در انتخابات که حضور در عزت و اقتدار نظام است و این حضور باعث شکست دشمن می شود .
 
امام جمعه باغشهر اسلامیه گفت : باید با شهدا عهد ببندیم که اگر می خواهیم آینده روشنی داشته باشیم جدا از هر نوع تفکر و سلیقه سیاسی حضوری حد اکثری و دشمن شکن در تمام عرصه ها بویژه انتخابات داشته باشیم .
ارسال نظرات
پر بیننده ها