گرچه بر خلاف عملکرد 4 ساله دولت یازدهم سکان دار این دولت در مناظره و سخنان انتخاباتی خود حرف از رعایت اخلاق و عمل می زند، اما اقدام تبلیغاتی این نامزد در گلستان و معدن یورت که نسبت به کارگران نشانی از تواضع و توجه نداشت، موجب عکس العمل های حقه معدنچیان گردید تا بلافاصله آنجا را ترک کند!
کد خبر: ۸۸۵۷۰۵۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، گرچه  بر خلاف عملکرد 4 ساله دولت یازدهم  (سکان دولت ) در مناظره و سخنان انتخاباتی خود حرف از رعایت اخلاق و عمل می زند، اما اقدام تبلیغاتی این نامزد در گلستان و معدن یورت - که نسبت به کارگران نشانی از تواضع و توجه نداشت -  موجب عکس العمل های حقه معدنچیان گردید تا بلافاصله آنجا را ترک کند! 
حضور تبلیغاتی این نامزد انتخاباتی با عکس العمل معدنچیان روبرو شد، و همانگونه که تصاویر نشان می دهد محافظینش را با نگرانی مواجه ساخت و برای رهایی از خواسته به حق کارگران بی درنگ محل مذکور را ترک کند.
در این بازدید تبلیغاتی، کارگران از انتظارات خود طی زندگی سرشار از مشقت به ویژه طی 4 سال ریاست جمهوری آقای روحانی گفتند و خواستار پاسخ صادقانه  رئیس جمهور در حمایت از اقشار مظلوم، محروم و کارگر  با حقوق زیر 700  یا 800 هزار تومانی ای که همیشه با تاخیر چند ماهه پرداخت می شود شدند.
 کارگران معدن از رئیس جمهور و نامزد حاضر در معدن یورت، خواستار  بیان معنای عدالت شدند تا بدانند در جامعه اسلامی حقوق های چند ده میلیونی و زندگی اشرافی مدیران، مسئولان و ... چه تطابقی با زندگی  سبک اسلامی  دارد آیا با عدالت و رسیدگی به معیشت آحاد مردم سنخیت دارد؟!
 کارگران خوستار پاسخ به این سئوال شدند که ارتباط اختلاس های میلیاردی در صندوق فرهنگیان و توجیه آن از طریق رئیس دولت به عنوان وام ، دیر کرد و ... با وام تامین معاش کارگران را که هرگز برای کارگران محقق نمی شود درک می کند؟!
 معدنچیان گفتند آقای رئیس جمهور چند لحظه بمان و خواسته  حقه را گوش کن، آقای رئیس جمهوری که می گویی تامین چند برابری یارانه برای آحاد مستضعفین عملی نمی شود، مگر قرار است برای دیگران وام آنچنانی با دیر کرد مدتی  به قول خودتان درست کنید؟!
این قشر زحمت کش و بی کس خواستار آن شدند تا بدانند مگر قرار نبود از محل آزادسازی قیمت کالاهایی ضروری که تا چند سال قبل سوبسید آن از طرف دولت ها  به عنوان وظیفه قانونی پرداخت  می شد به محل تامین یارانه باز گردانده شود و با این حال درصد های مختلفی از آن محل (آزادسازی قیمت ها) برای مسائل دولت و تامین بخشی از بودجه  کشور  برسد؟! 
 کارگران خواستند بپرسند آقای رئیس جمهور شما یا خود را خیلی با هوش می دانید یا دیکتاتور هستید و یا مردم را آنی فرض می کنید که .... .!!
کارگران می خواستند بپرسند آقای روحانی! حرف از تورم نزن! حرف از اینکه از کجا منابع یارانه تامین شود نزن! نگو مثل این است از جیب راست بگیرند به جیب چپ بریزند، این حرفها را دیگر در جایی نزن! زیرا اگر واقعا اهل این حرفها نبودی  حق این همه فرهنگیان را به عده ای نمی دادی و بعد نمی گفتی جابجایی حساب است .. و  وام  و مدتی هم دیر کرد! درست این بود آن هنگام می اندیشیدی و با فساد مبارزه می کردی که فریدون ها چه کردند از جیب چه بیچارگانی پول اندوختند و کاخ برافراشته و امکانات فراهم کردند!
 
 
 "البته  نه تنها این کارگران، بلکه همه مردم  مظلوم و محروم و مستضعف می خواهند بدانند و از مسئولین قضایی نظارتی و امنیتی می خواهند تا در آستانه انتخابات نگذارند مدیری، مسئولی و بستگانی از گرو ه های خاص جامعه که خود را برتر می دانند با عناوین سفر و ... از کشور بگریزند! تا مبادا وقایع تلخ گذشته و خروج اموال بیت المال از میهن تکرار شود!"
 
 
اینان می خواستند به آقای رئیس جمهور و نامزد گشاده رو و خوش خند به روی دشمن، بگویند که قاطبه مردم و محرومین، کارگران، مستضعفین، انقلابیون بصیر و صادق و ولایتمداران هستند و در صورت انتخابات مد نظر اسلام در 29 اردیبهشت، قطعا پاسخ خود را خواهند گرفت.
 
به هر حال گرچه حادثه پلاسکو، قطار سمنان، اتوبوس گردشگران، معدت یورت و ... با زیرکی مشاوران این نامزد انتخابات برای جلب توجه و جذب آرا طرح ریزی شد، اما  به دلیل به مهری و اثبات خلاف وعده 4 ساله،  از هم اینک باید به خاطر سپرد که انفجار معدن زمستان یورت، این نامزد انتخابات را  در آتش قهر کارگران و آحاد مستضعفین خواهد سوزاند. 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها