خبرهای داغ:
در گرامیداشت میلاد علی اکبر و روز جوان از سربازان نمونه سپاه استان سمنان تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۸۵۷۰۱۸
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، در گرامیداشت میلاد علی اکبر(ع) و روز جوان از سربازان نمونه سپاه استان سمنان،‌ تيپ 12 قائم (عج) و سپاه ناحيه سمنان تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم که مادحان اهل بیت(ع) به مولودی خوانی در وصف حضرت علی اکبر(ع) پرداختند، مهدي اصغري معاون هماهنگ كننده سپاه قائم آل محمد(عج)‌استان سمنان در جمع سربازان در حسینیه ثارالله در سخنانی با تبریک ولادت علی اکبر و روز جوان اظهار داشت: از سرمايه جواني خود به نحو احسن استفاده كنيد.

وي خاطرنشان كرد: همه ساله سربازان نمونه با داشتن شاخصه هاي ويژه از جمله ادب و اخلاق، نظم و ... مورد تقدير قرار مي گيرند و اين برنامه در دستور كار قرار دارد.

معاون هماهنگ كننده سپاه استان سمنان بيان داشت: سال گذشته 4 نفر از سربازان نمونه سپاه استان سمنان به تهران معرفي شدند و در كشور نيز با توجه به شاخصه ها و ملاك هاي تعريف شده براي سربازان نمونه؛ سربازان استان سمنان در كشور حائز رتبه هاي برتر شدند و اين مايه افتخار است.

لازم به ذكر است؛ در اين مراسم از خانواده دو سرباز متوفي به نام هاي بهرام عزيزالدين و مهدي حدادي با اهداي هدايايي تقدير و تجليل به عمل آمد.

گفتني است: اين جشن با حضور 300 نفر از سربازان به همت معاونت روابط عمومي سپاه قائم آل محمد(عج)‌استان سمنان،‌گردان قرارگاه و معاونت نيروي انساني برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها