در نشست روشنگری کوهرنگ عنوان شد:

حضور حداکثری مردم قدرت بازدارنده برابر دشمن است

همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و بمناسبت گرامیداشت مقام معلم، نشست روشنگری و ترویج گفتمان انقلاب در کوهرنگ برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۶۹۴۶
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مربی عقیدتی سیاسی بسیج در این نشست، که با همت حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده در مدرسه امام خمینی(ره) شهر چلگرد برگزار شد، به تشریح مسایل روز پرداخت.

سیف الله مطلبی، با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت یاد و خاطره مربیان و معلمان شهید بویژه استاد مرتضی مطهری، گفت: علامه شهيد مرتضی مطهری، استاد فرهيخته مجاهدی بود که حضرت امام خمینی(ره) آثار ایشان را بلااستنثاء مورد تأیید قرار دادند.

مطلبی با توصیه دانش آموزان به مطالعه آثار ارزشمند شهید مطهری، با یادآوری اینکه نهضت عظیم ملت ایران با رهبری های مدبرانه و هدایتگرانه حضرت امام خمینی (ره) محقق شد، افزود: شخصی همچون امام خمینی (ره) بر مسند ولایت فقیه تکیه زد و توانست چهره واقعی انقلاب را به جهانیان معرفی کند.

وی، اظهار کرد: کسانی که حول محور ولایت چرخیدند، همان کسانی هستند که درد و رنج مردم را درک می کنند و برای گره گشایی از مشکلات مردم تلاش شبانه روزی دارند؛ اما کسانی که از مسیر ولایت خارج شدند بجز گمراهی و رنج و مشقت برای مردم و نظام چیزی به جای نگذاشتند.

این کارشناس مسایل سیاسی، با تأسی به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت حضور حداکثری مردم در صحنه، گفت: رهبر فرزانه انقلاب تأکید فرمودند،‌که حضور حداکثری مردم در صحنه، سایه جنگ را از سرملت دور کرده است.

وی، با اشاره به اهمیت حضور پرشورتر مردم در انتخابات 29 اردیبهشت، دانش آموزان و معلمان را به حضورحداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری فراخواند و خواستار تشویق آحاد جامعه از سوی فرهنگیان برای خلق حماسه ای دیگر شد.

مطلبی در پایان گفت: يکی از بهترين راههایی که در پيش رو داريم اين است که اين رسالت ملی خودمان را به نحو احسن انجام دهيم، يعنی انتخابات و حضور حداکثری مردم که اميدوار کننده و پيش برنده هست، بازدارنده دشمن است و هزاران منافع ملی در آن نهفته است و ارواح شهيدانی که برای اين کشور و نظام خون دادند را خوشحال می کند.

ارسال نظرات