سردار غلامی گفت: در نوروز امسال توانستیم 27 هزار و 700 نفر را به اردوهای جهادی اعزام کنیم و 400 منزل نیازمندان را مورد بازسازی و احداث قرار دادیم.
کد خبر: ۸۸۵۶۹۴۵
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
سردار نعمان غلامی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به اردوهای جهادی در نوروز سال 96 گفت: با لطف خداوند در نوروز امسال توانستیم 27 هزار و 700 نفر را به اردوهای جهادی در سراسر کشور اعزام کنیم. در بخش خدمات پزشکی 140 هزار نفر را در ایام نوروز از خدمات پزشکی گروهای جهادی بهره‌مند شدند و 400 منزل نیازمندان را مورد بازسازی و احداث قرار دادیم.

سردار غلامیبا اشاره به اینکه در موضوع سلامت اعلام آمادگی می‌کنیم که با تمام توان در همه حوزه‌هایی که دولت بخواهد آماده نقش‌آفروینی و کمک هستیم، یاد اور شد: در همین جهت تفاهم نامه‌ای با سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت امضا کردیم تا آنها ضوابط اعطای مجوز به کسب و کارهای خانگی که در حوزه غذا فعالیت می‌کنند را تسهیل کنند.

رئیس بسیج سازندگی با بیان اینکه ما همچنین در بحث حاشیه شهرها هم 320 محله را با هماهنگی وزارت کشور در دستور کار داریم، خاطر نشان کرد: در این زمینه قرارگاهی هم تشکیل شده که وظیفه ما کمک به اصلاح بافت محلات است و برای کمک به اشتغال بهبودیافتگان اعتیاد هم توانسته‌ایم بیش از 660 نفر را شاغل کنیم.
ارسال نظرات