فرمانده سپاه ناحیه سبزوار خبرداد؛

اعطای بیش از ۱۳میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در سبزوار در سال گذشته/ ایجاد اشتغال مستقیم برای 200 نفر از طریق اعطای وام

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار از پرداخت بیش از سیزده میلیارد ریال وام اشتغالزایی به بسیجیان در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۶۹۲۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳
سرهنگ پاسدار امین اله مظلوم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی،  با بیان اینکه در طی یک سال گذشته ۱۳میلیارد و ۳۴۰میلیون ریال وام اشتغالزایی به بسیجیان سبزواری اعطا شده است، اظهارداشت: 81 نفر از بسیجیان، موفق به دریافت این تسهیلات شده و در طرح های اقتصاد مقاومتی هزینه کرده اند.

وی با اشاره به اینکه هدف از اعطا  وام ها و اجرای طرح ها ایجاد اشتغال در زمینه اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی است، تصریح کرد: بیش از ۷۰درصد از این تسهیلات در مناطق روستایی و با هدف توسعه عدالت هزینه شده است.

 مظلوم در ادامه با بیان اینکه یکی از مهم ترین دغدغه های حوزه بسیج سازندگی ایجاد اشتغال در روستاها و نگاه ویژه به توسعه این مناطق است، تاکید کرد: جلوگیری از مهاجرت روستائیان و استفاده از ظرفیت های موجود با در نظر گرفتن نیازهای منطقه از جمله اهدافی است که با این اقدامات میسر خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار با اشاره به اشتغالزایی بیش از ۲۰۰نفر از طریق دریافت تسهیلات به صورت مستقیم عنوان کرد: راه اندازی کارگاه های کوچک و واحدهای صنایع تبدیلی و بسته بندی گامی موثر در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی با تکیه برتوان بومی خواهد بود.

وی با بیان اینکه در نظر گرفتن مزیت های شهرستان در خصوص اعطای تسهیلات به متقاضیان از جمله تمهیدات در نظر گرفته شده برای بازدهی هرچه بیشتر پس از اجرایی شدن طرح ها بود تاکید کرد: طرح های اجرای گلخانه تولیدو پرورش گل محمدی با توجه به بحث کمبود آب و مزیت کم آب طلب بودن شرایط مناسبی را برای تولید کنندگان ایجاد کرده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها