فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن گفت: آنچه که افکار و اندیشه‌های جوانان ما را در برابر دسیسه‌های دشمنان قسم‌خوردۀ انقلاب بیمه می‌کند سلاح بصیرت و آگاهی است.
کد خبر: ۸۸۵۶۹۰۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۳
سرهنگ پاسدار محبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ابراز کرد: آمریکا و همدستانش اسلام انقلابی را هدف قرار دادند و امروز با توجه به نزدیکی امر مهم انتخابات همۀ ما موظفیم برای بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی مردم تلاش کنیم چرا که یک رسالت دینی است و اول باید از درون خودمان شروع کنیم.

وی اظهار کرد: امروز سیاستمداران آمریکا به شکست نظامی خود در برابر ایران اسلامی مطمئن هستند بنابراین با صرف هزینه‌های هنگفت و با تبلیغات سوء در فضای مجازی و با استفاده از راهکار نفوذ و عملیات روانی در جنگ نرم سعی دارند جوانان ما را اغفال و از مسیر ولایت دور کنند.

محبی با بیان اینکه فرمایشات مقام عظمای ولایت و رهنمودهای ایشان چراغ راهی است برای همۀ مسلمانان بویژه برای ملت ایران بیان داشت: در نظام مردم‌سالاری دینی ملت هوشیار ما با حضور حداکثری خود فردی را انتخاب خواهند کرد که بدون ترس از دشمن در مسیر شهدایمان حرکت کنند.

وی یادآور شد: آنچه که افکار و اندیشه‌های جوانان ما را در برابر دسیسه‌های دشمنان قسم‌خوردۀ انقلاب بیمه می‌کند سلاح بصیرت و آگاهی است و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی است که موجبات یأس و ناامیدی آمریکا و اسرائیل و انگلیس را فراهم می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها