مدیر کمیته امداد ساوه مطرح کرد

پرداخت تسهیلات اشتغال به 492 مددجوی ساوجی

مدیر کمیته امداد شهرستان ساوه گفت: تعداد 492 مددجوی تحت حمایت شهرستان ساوه سال گذشته تسهیلات اشتغال و کارآفرینی از منابع بانکی و کمیته امداد دریافت کردند.
کد خبر: ۸۸۵۶۸۵۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزیغ حمزه زارعی مدیر کمیته امداد شهرستان ساوه با اشاره به عملکرد حوزه اشتغال کمیته امداد این شهرستان در سال گذشته گفت: توانمندی مددجویان مهم‌ترین اولویت کمیته امداد است که در این راستا تعداد 492 مددجوی تحت حمایت شهرستان ساوه تسهیلات اشتغال و کارآفرینی از منابع بانکی و کمیته امداد دریافت کردند.

وی افزود: از این تعداد 457 خانواده تحت حمایت از منابع بانکی با اعتبار 63 میلیاردو 670 میلیون ریال و 35 خانواده از منابع امدادی با اعتبار سه میلیاردو 640 میلیون ریال تسهیلات اشتغال و کارآفرینی دریافت کردند.

مدیر کمیته امداد شهرستان ساوه با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی اشتغال برای مددجویان تحت حمایت گفت: مددجویان پس از گذراندن دوره‌های آموزشی می‌توانند جهت ایجاد اشتغال از تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد در جهت ایجاد کسب و کار مناسب و رسیدن به استقلال مالی استفاده کنند.

زارعی تصریح کرد: استعداد سنجی مدددجویان، اعطای تسهیلات بانکی، ارائه آموزش های تخصصی و نظارت مستمر بر اجرای طرح‌های خودکفایی از جمله اقدامات کمیته امداد برای کمک به توانمندی مددجویان تحت حمایت است.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته شش هزارو 164 خانواده از مددجویان تحت حمایت و نیازمندان غیر تحت حمایت جهت دریافت خدمات در مساعدت در تمام سرفصل‌های خدماتی و حمایتی به کمیته امداد شهرستان ساوه مراجعه و از خدمات این نهاد بهره‌مند شدند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار