خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه خوی:

بصیرت یعنی بدانیم و بفهمیم چه کسی را انتخاب می کنیم

در راستای ارتقای معلومات بصیرتی و آشنایی با مسایل روز مردم شهید پرور روستای رهال شهرستان خوی نشست روشنگری به همت حوزه شهید امینی سپاه خوی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۶۸۵۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، معاون هماهنگ کننده سپاه خوی طی سخنانی با تبین فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث انتخابات، نسبت به روشنگری آحاد مردم جامعه و بصیرت افزایی جوانان تاکید نمود.

سرهنگ پاسدار قهرمان عیوضلو با بیان آنکه باید به کسانی رای داد که نگاه به درون کشور داشته باشند و اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال داخلی را دغدغه اصلی کار خود قرار دهند افزود: داشتن روحیه انقلابی و مدیریت کارآمد انقلابی با توکل برخداوند متعال ویژگی برجسته رئیس جمهور آینده کشور باید باشد .

وی با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات خواستار حضور حداکثری مردم در این رویداد مهم کشور شد و افزود : مقام معظم رهبری به حضور آحاد مردم در انتخابات با هر تفکر و دیدگاهی تاکید دارند .

عیوضلو تصریح کرد : دشمنان همیشه به دنبال ضربه وارد کردن به انقلاب اسلامی بودند و از اختلاف نظر های بین شیعه و سنی بهره برداری و سوء استفاده کرده است اگر افراد جامعه بصیرتشان را در زمینه سیاسی ، اعتقادی افزایش دهند مانع نفوذ و بهره وری دشمن می شوند .

وی با اشاره به هجمه های دشمن در فضای مجازی اذعان کرد : امروزه مردم باید نسبت به عقیده خودشان آگاهی داشته باشند و از دام هایی که دشمنان دین و اسلام در این بستر پهن کرده اند آگاه و مطلع شوند .

در پایان وی گفت: بصیرت سیاسی به معنی این است که دانسته، موضع بگیریم و متوجه باشیم به چه دلیلی به هر فردی رای می دهیم مردم باید بدانند که چرا رای می دهند و هدفشان از انتخاب هر فرد چیست بصیر به معنای آگاه و بصیرت به معنای دانستن است و هر فرد باید در فضای سیاسی و رای دادن باید دانسته عمل کند.

ارسال نظرات