رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه خبر داد
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه از پایان مهلت ارسال آثار به دهمین جشنواره شعر انتظار استان مرکزی خبر داد و گفت: با پایان مدت زمان ارسال آثار 170 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.
کد خبر: ۸۸۵۶۸۵۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ احمد جوانمرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه با اشاره به برگزاری دهمین جشنواره شعر انتظار استان مرکزی به میزبانی این شهرستان گفت: 170 اثر از 70 شاعرای شعر آئینی از جمله استان‌های ‏مرکزی، تهران، قم، اصفهان، گیلان، چهارمحال وبختیاری، همدان، یزد و ایلام به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی افزود: پس داوری و انتخاب برترین‌ آثار ارسالی، از نفرات منتخب در روز اختتامیه جشنواره که عصر ‏روز چهارشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت سال جاری در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان زرندیه برگزار می شود با اهدای ‏لوح، تندیس جشنواره و مبالغ نقدی تقدیر بعمل می آید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه با اشاره به اینکه جشنواره شعر ‏انتظار استان مرکزی می تواند به میعادگاه شاعران آئینی استان مرکزی و کشور تبدیل شود و هرساله منتظران موعود را گرد ‏هم آورد، گفت: زبان شعر، زبانی رسا و موثر است که نقش اثرگذاری در کاهش بسیاری از معضلات و آسیب‌های فرهنگی ‏و اجتماعی دارد.

جوانمرد با تاکید بر لزوم توجه و حمایت هرچه بیشتر مسئولین از حوزه هنر به ویژه شعر و ادبیات گفت: توجه جدی مسئولان به ابزار هنر به ویژه شعر و ادبیات برای مقابله با آسیب‌ها و تهدیدات فرهنگی، ‏اجتماعی ضروری است و شعرا و ادبای می‌توانند با حضور فعال خود در تمام عرصه های فرهنگی، اجتماعی، علمی و... ‏حداقل در جامعه پیرامونی خود تاثیرگذار باشند.‏

وی در پایان اجرای موسیقی زنده و مدیحه سرایی را از دیگر برنامه‌های مراسم اختتامیه این جشنواره مطرح کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات