مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: امروز دشمنان به دنبال این هستند که انقلاب را ناکارآمد و ناتوان معرفی کرده و با شبهه افکنی به اهداف خود دست یابند.
کد خبر: ۸۸۵۶۸۴۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام حیدر کوثری در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه میاندوآب اظهار کرد: اندیشه الهی شهید مطهری، زیر ینای فکری انقلاب اسلامی بود و بنا و زیربنای انقلاب با اندیشه و تفکر شهید مطهری شکل گرفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران، اسلام ناب محمدی(ص) را زنده ساخت، افزود: شهید مطهری، برای تبیین معارف اسلامی و شناساندن اندیشه و تفکر اسلامی زحمات فراوانی کشید.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان به دنبال این هستند که انقلاب را ناکارآمد و ناتوان معرفی کنند، گفت: تلاقی دین و سیاست در انقلاب اسلامی به صورت عملی نشان داده می شود و دشمنان می خواهند تا با ناکارآمد جلوه دادن انقلاب و نظام اسلامی، جدایی دین از سیاست را مطرح و بر تلاقی این دو شبهه وارد کنند.

کوثری به وظایف مربیان اشاره و تصریح کرد: نخستین وظیفه یک مربی دعوت به سوی خدا و وظیفه دوم نیز تربیت خدایی والهی است که همه مربیان باید آن را در نظر داشته باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تاکید بر نیازشناسی و زمان شناسی، اظهار کرد: زمان شناسی یکی از وظایف مهم است و همه باید انقلابی و زمان شناس باشند.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا و بیان فرمایشات مقام معظم رهبری، افزود: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، حضور حداکثری مردم، امنیت کشور را تامین می کند.

کوثری گفت: دشمن وقتی حضور مردم را در صحنه می بیند، ناامید می شود و لذا همه باید پای صندوق های رای حاضر شده و دشمنان را مایوس سازند.

ارسال نظرات