خبرهای داغ:
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی:

دیدارجمعی از کارکنان سپاه سلماس با امام جمعه شهرستان

جمعی از کارکنان سپاه سلماس در هفته گرامیداشت عقیدتی سیاسی و تکریم اساتید اخلاق برای دیدار امام جمعه در محل دفتر وی حضوریافتند.
کد خبر: ۸۸۵۶۸۴۲
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در ایام هفته عقیدتی سیاسی جمعی از کارکنان سپاه سلماس در دفتر امام جمعه شهرستان با وی دیدار نمودند.

در این دیدار که با همت نمایندگی ولی فقیه برقرار شد حجت الاسلام والمسلمین موسوی ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، بر پایه های ایمانی پاسداران تاکید و بیان داشتند امروزه سرفرود آوردن جهان بر پاسداران انقلاب اسلامی تنها نشات گرفته از پیروی سپاه از آموزه ای عاشورایی است و این برگ برنده ی نظامیان سلحشور سپاه پاسداران در قیاس با نظامیان دیگر است و همچنین سرچشمه اصلی مبانی عقیدتی و سیاسی قران کریم است که توسط انبیا برای هدایت انسان ها عرضه شده است.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه سلماس با اشاره به اینکه مردم در حال حاضر دچار مشکلات شدید اقتصادی هستند و از این رو بایستی مساله اقتصاد در اولویت برنامه های کاری آنان باشد و از حاشیه هایی که مانع از رسیدن به مشکلات اقتصادی مردم می باشد را پرهیز نمایند.

امام جمعه سلماس خاطر نشان کرد: افرادی که می توانند در انتخابات شرکت کنند باید بدانند که رای آنان مسئولیت دارد و یک حق الناس است لذا باید با تحقیق کامل نسبت به کاندیداها و همچنین بررسی عملکردی انان بویژه در حوزه عملکرد اقتصادی و نوع تفکر آنان نسیت به مواجه با دشمنان در حوزه مقاومت یا سازش ، بعد از بررسی کامل رای دهند .

موسوی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات سال ۹۶ بر لزوم تبیین شاخصه های اصلح تاکید کرد و گفتند: توصیه های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در تعیین شاخصه های فرد اصلح بسیار مهم بوده و باید بصیرت افزایی خوبی در این خصوص صورت گیرد

ارسال نظرات