توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری در بخش های تابعه شهرستان ری

خبرگزاری بسیج: نخستین نشست مسئولان انجمن های هنری شهرستان ری با هدف گسترش فعالیت های هنری، در بخشداری فشافویه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۶۸۲۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ «سید محمد موسوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری این نشست اظهار داشت: به منظور گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری و رعایت عدالت و توازن فرهنگ و هنر در تمامی بخش های شهرستان ری، برنامه های مختلفی در سال جدید اجرا خواهد شد.

وی افزود: تراکم امکانات و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در بخش مرکزی نسبت به سایر بخش های شهرستان ری از توازن مطلوبی برخوردار نیست و سایر بخش ها و روستاها از امکانات کمتری برخوردارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، اجرای «طرح سینما سلام»، برگزاری نمایشگاه قرآن کریم، برپایی نماشیگاه و کارگاه های هنری، آموزش های حرفه ای تئاتر، سینما، شعر و موسیقی با اسقرار دفتر نمایندگی انجمن های هنری را از جمله این برنامه ها در بخش فشافویه بر شمرد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، «محمد صالح ضیائی» بخشدار فشافویه نیز در سخانی به اشاره به اهمیت توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری در بخش فشافویه اظهار داشت: در کنار طرح های عمرانی و زیر ساختی، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری مورد درخواست ساکنان است و طرح ایجاد سینما با همکاری شهرداری حسن آباد در سالن اجتماعات میلاد نور اجرایی خواهد شد.

وی افزود: بخش فشافویه از ظرفیت و امکاناتی برخوردار است که بسیاری از شهرستان ها از این فرصت بی بهره اند و وجود فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) با پنج هزار کارمند و تردد میلیون ها مسافر داخلی و خارجی، شهرک صنعتی شمس آباد با دو هزار و 700 واحد صنفی، 600 واحد دامداری و تردد روزانه 150 هزار نفر، این بخش را با ویژگی های مخصوصی روبرو کرده است.

در ادامه مسئول انجمن های خوشنویسان، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، سینمای جوان و موسیقی نظرات خود را پیرامون توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری بیان کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار