خبرهای داغ:
ابراهیم سعیدی
با همکاری و تلاش قضایی و انضباطی ناحیه فریدونشهر کارگاه مشترک آموزشی پیشگیری از جرایم و تخلفات نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان های فریدونشهر و بویین میاندشت به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۶۸۱۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از فریدونشهر ، اولین کارگاه آموزشی مشترک آشنایی با جرایم و تخلفات نیروهای مسلح به منظور آگاه سازی پرسنل و با هدف پیشگیری از بروز جرایم و تخلفات پایوران به صورت مشترک در ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت برگزار شد. دراین برنامه که کارکنان نیروی انتظامی دو شهرستان هم حضور داشتند اهم قوانین و مقررات مربوطه بازخوانی و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در ابتدای برنامه سرهنگ دوم پاسدار بهرامی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت ضمن گرامیداشت شهادت علامه مطهری و روز عقیدتی سیاسی در سپاه ، وقوع بسیاری از جرایم و تخلفات رده ها را ناشی از عدم اطلاع از قوانین و مقررات مربوطه دانست و ابراز امیدواری کرد برگزاری این جلسات گام مهمی در راستای آگاه سازی کارکنان و پیشگیری از تخلفات احتمالی باشد.
در پایان جلسه هم برادر دارابی قاضی دادسرای نظامی استان به پاسخگویی سوالات کارکنان درخصوص آخرین قوانین و مقررات مربوطه پرداخت.
ارسال نظرات