همزمان با سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی رقم خورد

افتتاح طرح پرواربندی گوساله در شهرستان قروه / اشتغال پایدار برای 9 نفر در روستای زیویه

به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی امروز در شهرستان قروه طرح پرواربندی گوساله به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۸۵۶۸۱۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، امروز و به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی به دستور مقام معظم رهبری در سال 79 امروز در شهرستان قروه و در روستای زیویه طرح پرواربندی گوساله با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال افتتاح شد.


سرهنگ سعید شعبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه در این خصوص اظهار داشت: این طرح توسط آقای فرهاد احمدی در روستای زیویه و بر اساس طرح های اقتصاد مقاومتی و با هدف اشتغال زایی پایدار به بهره برداری می رسد.


وی افزود: بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برای اجرای این طرح سرمایه گذاری شده است که 300 میلیون ریال این اعتبار بر اساس تسهیلات سازمان بسیج سازندگی در اختیار متقاضی طرح قرار گرفته است.


شعبانی ادامه داد: هم اکنون تعداد 20 راس گوساله در این طرح مورد پرورش قرار گرفته اند و برای 6 نفر به صورت مستقیم و 3 نفر نیز به صورت غیر مستقیم اشتغال پایداری ایجاد شده است.


فرمانده سپاه قروه خاطر نشان کرد: این طرح در زمینی به مساحت هزار و 200 متر از 20 فروردین ماه سال جاری آغاز شده و خوشبختانه روند رو به رشدی داشته است.


شعبانی با بیان اینکه این طرح می تواند توسعه بیشتری یابد افزود: هم اکنون پیش بینی می شود در این طرح بتوانیم سالیانه بیش از 20 تن گوشت وارد بازار نماییم.


فرمانده سپاه قروه در پایان با اشاره به خدمات بسیج سازندگی در سال 95 اظهار کرد: در سال 95 به 57 نفر برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی بالغ بر 11 میلیارد ریال اعتبار واگذار شده است.

ارسال نظرات