حجت الاسلام محسن طالب پور در جمع بسیجیان شهرستان بروجن، روحیه انقلابی گری، تدین و کارآمدی را سه شاخصه مورد نیاز ریاست جمهوری برشمرد.
کد خبر: ۸۸۵۶۷۹۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشگر 8 نجف، در جمع هادیان سیاسی، مدیران و رابطین عقیدتی و نظارت و پیشکسوتان بسیجی شهرستان بروجن، با تبریک اعیاد شعبانیه، هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و یاد و خاطره استاد شهید علامه مرتضی مطهری را گرامیداشت.

حجت الاسلام محسن طالب پور، در بخش اول سخنان خود پیرامون هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج با استناد به آیات شریفه قرآن کریم گفت: اولین معلم و تربیت کننده جهان خلقت خداوند است.

حجت الاسلام طالب پور ادامه داد: استاد شهید علامه مرتضی مطهری شخصیتی استثنایی است، که دو ویژگی به روز بودن و جامع بودن را دارا می باشد.

وی گفت: شهید مطهری هم به روز بود، هم از زمان خود نیز جلوتر بود و شخصیت او یک شخصیت چند بعدی بود و بیش از 50 جلد کتاب در 50 موضوع مختلف را به رشته تحریر درآورد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشگر 8 نجف، در بخش دوم سخنان خود پیرامون اهمیت انتخابات گفت: در 29 اردیبهشت دو انتخاب بسیار مهم داریم؛ انتخابات شورای شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری، که در تعیین سرنوشت کشور اهمیت بسیار بالایی دارند.

وی اظهار داشت: در جمهوری اسلامی همه مسئولان به دو صورت با رأی مستقیم یا غیرمستقیم مردم انتخاب می شوند و قانون اساسی به عنوان میثاق ملی بیشترین نقش را برای مردم قائل شده است.

طالب پور ادامه داد: شورای نگهبان قانون اساسی، حداقل شاخصه ها را برای نامزد ها مشخص کرده و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در سخنان خود سه ویژگی؛ انقلابی گری، تدین و کار آمدی را مشخص فرمودند.

وی در توضیح این شاخصه ها گفت: انقلابی یعنی روحیه انقلابی گری داشته باشند و جهادی و انقلابی کارکنند.

طالب پور، در مورد متدین بودن گفت: نامزد ریاست جمهوری باید ساده زیست، ولایت مدار و دشمن شناس باشد و بر اساس آیه قرآن بر دشمنان سخت گیر و با آشنایان مهربان باشد .

وی در آخر اشاره کرد: کار آمدی را باید بر اساس سوابق فرد و برنامه هایی که ارائه می دهد انتخاب کرد.


ارسال نظرات