فرمانده سپاه دشتی وظیفه پاسداران را حفظ ارزش های اسلامی دانست و افزود: یکی از اقدامات سپاه در کنار تمام اقدامات دفاعی که برای کشور انجام میدهد فعالیت های محرومیت زدایی و اقتصادی است.
کد خبر: ۸۸۵۶۷۷۱
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دشتی، علی غضنفری گفت: بعد از روز غدیر و معرفی امام علی(ع) به عنوان ولی مسلمین بعد از پیامبر، دشمنان توطئه های زیادی را برای ایجاد انشقاق بین مسلمین انجام دادند که تلفات زیادی نیز داده شد ولی امام حسین (ع) با خون خود یک بار دیگر دین اسلام و ارزش ها را احیاء و از آن پاسداری کرد.

وی با اشاره به افزایش توطئه های دشمن برای تخریب چهره مسلمانان در جهان، گفت: اینکه فکر کنیم کارمند انقلاب هستیم اشتباه است بلکه ما پاسدار انقلاب هستیم و پاسداری از ارزش های اسلام و انقلاب سن و زمان نمی شناسد.

غضنفری وظیفه پاسداران را حفظ ارزش های اسلامی دانست و افزود: یکی از اقدامات سپاه در کنار تمام اقدامات دفاعی که برای کشور انجام میدهد فعالیت های محرومیت زدایی و اقتصادی است.

وی با بیان اینکه بیش از یک هزار مسکن محرومین در سال گذشته توسط سپاه ساخته شده است، عنوان کرد: فعالیت های سپاه در عرصه پتروشیمی یکی از اقداماتی است که باعث پیشرفت کشور شده است.

فرمانده سپاه دشتی اعطا وام های خودکفایی برای جوانان و تولید و اشتغال در راستای اقتصاد مقاومتی را از دیگر اقدامات سپاه اعلام کرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی فرمودند: «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» گفت: اگر سپاه بایستد و درجا بزند انقلاب نیز متوقف می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها