خبرهای داغ:
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج به همت تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی ناحیه همایش عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج در محل نمازخانه ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۶۷۵۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج : به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج به همت تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی ناحیه  همایش عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج در محل نمازخانه ناحیه برگزار شد.

 دراین همایش سردار حسينعلي يوسفعليزاده عنوان كرد: مي بايست در انتخابات 29 اردیبهشت ماه با انتخاب هوشمندانه و آگاهانه، بهترین و صالح‌ترین مدیران را به کرسی جامعه نشاند.

وی در ادامه گفت: در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آراء ملت را به مثابه تیری بر قلب دشمنان نظام خواند و گفت: باید با انتخاب هوشمندانه و آگاهانه، بهترین و اصلح‌ترین مدیران را به کرسی جامعه نشاند.

سردار يوسفعليزاده با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی )مبنی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: باید همه ملت تمام توان و استعداد خود را برای حضور حداکثری و خلق حماسه سیاسی به کار گیرند.

سردار یوسفعلیزاده درپایان گفت: انتظاری که از همه دلسوزان و آگاهان داریم این است که با انتخاب هوشمندانه و آگاهانه، بهترین و اصلح‌ترین مدیران را به کرسی جامعه بنشانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها