خبرهای داغ:
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی

دیدار شورای فرماندهی گروه پدافندهوایی ده محرم با ائمه جمعه شاهرود و بسطام

شورای فرماندهی گروه پدافندهوایی ده محرم با امام جمعه شهرستان شاهرود و بسطام دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۵۶۷۳۲
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت هفته عقیدتی در سپاه و سالروز شهادت شهید مطهری ،شورای فرماندهی و جمعی از مربیان گروه پدافندهوایی ده محرم شاهرود با ائمه جمعه شاهرود و بسطام دیدار کردند.

در این دیدارها که در فضای صمیمی انجام شد، حجت الاسلام ابوالفضل دیلم مسئول نمایندگی ولی فقیه در گروه ده محرم اعیاد شعبانیه را تبریک گفت و سپس سردار ابراهیمیان فرمانده گروه ده محرم درباره ماموریت مستقل گروه مطالبی را بیان کرد.

حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه بسطام در این دیدار با تبریک ایام و روز پاسدار بویژه به حاضرین یکی از امتیازات سپاه را از اول وجود مسائل عقیدتی و سیاسی کنار امور نظامی دانستند و یکی از راه های تقویت بنیه عقیدتی و سیاسی توجه به آثار متفکر شهید مرتضی مطهری بیان نمود.

حجت الاسلام علی رضوی نسب امام جمعه بسطام نیز در دیدار با شورای فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه گروه پدافندهوایی ده محرم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به روایتی از امام سجاد(ع) به سه نکته اشاره کرد و گفت: انسان باید مراقب زبان خود باشد، انسان مشغول به فعالیتی باشد و سرگردان نباشد و برگناهان و خطایای خود گریه زیاد نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها