استاندار سمنان با بیان اینکه باید محیط‌های مفرح و فضاهای ورزشی مناسب بیشتری برای خواهران در سطح استان سمنان ایجاد شود گفت: 49 درصد جمعیت استان را بانوان تشکیل می دهند
کد خبر: ۸۸۵۶۶۵۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان: استاندار سمنان در مراسم افتتاح پارک بزرگ بانوان دامغان، این مجموعه را در سطح استان سمنان و حتی منطقه نمونه خواند و اظهار داشت: وسعت بالا، فضای سبز مفرح، اماکن و امکانات ورزشی مختلف و فضا سازی امن و ایمن برای بانوان، شاخصه‌های این پارک استاندارد است که آن را در سطحی به مراتب بالاتر از مجموعه‌های نظیر خود قرار می‌دهد.

محمد‌رضا خباز با بیان اینکه 49 درصد جمعیت بیش از 700 هزار نفری استان سمنان را بانوان تشکیل می‌دهند و این مطلب گواهی بر اهمیت بسیار بالای اقداماتی نظیر ساخت پارک بانوان برای این جمعیت کثیر و باکرامت است، افزود: توجه مدیران به ورزش، سلامت و تفریح سالم زنان و دختران جامعه نشان از توسعه یافتگی و بالندگی اندیشه مسئولان حوزه شهری دامغان است.

وی با تأکید بر اینکه این اندیشه بلند باید در سطح استان سمنان تقویت شود و محیط‌های مفرح و مناسب بیشتری برای خواهران پیش بینی شود، خاطر نشان کرد: دو برابر شدن بودجه شهرداری دامغان در سال جاری نشان از همکاری و همیاری خوب مردم این شهرستان دارد، زیرا همدلی و همزبانی مردم و مسئولان همواره سبب رشد و رونق می‌شود.

استاندار سمنان با اشاره به پیشنهاد شهردار دامغان در زمینه احداث پارک بزرگ کوهستان در جوار سد شهید شاهچراغی از سوی شهرداری دامغان، از موافقت خود با واگذاری زمین مورد نیاز این طرح از سوی اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان دامغان خبر داد.

نماینده مردم دامغان در مجلس نیز در این مراسم با اشاره به قدمت هفت هزار ساله این شهرستان به عنوان یکی از کهن‌ترین شهرهای کشور و توانمندی‌های گسترده این دیار در حوزه‌های مختلف کشاورزی، گردشگری، صنعتی و انسانی، حرکت در مسیر اعتلای شهرستان و خدمت به مردم را یگانه سیاست امام جمعه، فرماندار، نماینده و دیگر مسئولان دامغان برشمرد.

ابوالفضل حسن‌بیگی وجود دو هزار بنای تاریخی و 124 اثر تاریخی ثبت ملی شده شهرستان دامغان را گواهی بر فرهنگ غنی این خطه دانست و گفت: دامغان با مردمانی صبور شهر همفکری، همگرایی و کار است و همه مسئولان همچون مردم مصمم به کار و تلاش هستند.

شهردار دامغان نیز در مراسم افتتاح پارک بانوان دامغان این مجموعه بزرگ و مفرح را حاصل دو سال تلاش کلیه خادمان مردم در شهرداری و شورای اسلامی شهر دامغان عنوان و تصریح کرد: روند ساخت این پروژه در اردیبهشت‌ماه 94 آغاز و در راستای عمل به وعده‌ها پس از دوسال در اردیبهشت 96 شاهد افتتاح آن هستیم.

مسلم نصرتی، زمین فوتبال به مساحت 880 مترمربع، زمین والیبال به مساحت 302 متر مربع، زمین بدمینتون به مساحت 390 متر مربع، پیست دوچرخه سواری 255 متر مربع، احداث آلاچیق‌ها در مجموه 552 متر مربع، میز‌های تنیس روی میز، انواع وسایل بازی و نرمش، محوطه همگانی به مساخت 1160 مترمربع، نمازخانه و سرویس بهداشتی از جمله امکانات نخستین پارک بانوان شهرستان دامغان عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها