افرادی که این جور اشخاص را در ستادهای تبلیغاتی خود به کار میگیرند، قطعا بی ارتباط با اعتقادات بی شرمانه نیستند. مردم باید در این مقطع بین امام رضا(ع) و یا دشمنانش یکی را انتخاب کنند.
کد خبر: ۸۸۵۶۵۷۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
به گزارش سرویس مداحان  خبرگزاری بسیج،حاج "مرتضی طاهری" از مداحان برجسته کشورمان ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و محکوم کردن هتک حرمت یکی از ستاد های انتخاباتی ریاست جمهوری به ساحت مقدس امام رضا(ع) در گفت و گو با وارث اظهار کرد: این شخص در نهایت بی خردی و نادانی با این اقدام احمقانه به ساحت مقدس امام رضا(ع) توهین کرد. 
وی با ابراز این مطلب که ما انسان ها هم سطح و هم شان ائمه اطهار (ع) نیستیم، افزود: ساحت مقدس ائمه بزرگوار، ساحت نورانی و دست نیافتنی ای است و هیچ کس نباید جرات داشته باشد که با لحن طنز گونه بخواهد آن را دست آویز خود قرار دهد.
طاهری ادامه داد: منشا و سر نخ این گونه اقدامات به دشمنان اسلام برمی گردد، این دشمنان از ائمه اطهار(ع) کینه بر دل دارند و می خواهند قبح خیلی از مسائل را در جامعه بشکنند. کسانی که این افراد را در ستادهای تبلیغاتی خود به کار میگیرند قطعا بی ارتباط با این اعتقادات بی شرمانه نیستند. مردم باید در این مقطع یا امام رضا(ع) را انتخاب کنند و یا دشمنان امام رضا(ع) را.
 
وی با اشاره به اقدام به جا و درست امام جمعه ایلام مبنی بر اعلام عزای عمومی و برخورد درست قوه قضاییه مبنی بر دستگیری این شخص، خاطر نشان کرد: نباید گذاشت این قبیل اقدامات باعث حرمت شکنی در جامعه شود.
طاهری ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت عباس(ع) و تبریک روز جانباز ادامه داد: امام حسین(ع) 35 سال آرزوی شنیندن کلمه برادر را از حضرت عباس(ع) داشتند، حضرت عباس (ع) همیشه یک قدم عقب تر از امام حسین(ع) حرکت می کردند، حتی تا زمانی که امام اجازه نمیدادند حضرت ابوالفضل (ع) نمی نشستند.و همیشه حضرت عباس(ع) به امام حسین(ع) می گفتند که مادر شما فاطمه است و من مطیع امر ولی خودم هستم.
وی خاطر نشان کرد: ولایت پذیری حضرت عباس (ع) از ولی فقیه زمان وصف ناپذیر است. ما نیز به تاسی از ایشان باید ولایت پذیر باشیم.
 
ارسال نظرات